news-background
news-background

اولین تریلر رسمی فیلم Venom با بازی «تام هاردی»

در تریلر رسمی فیلم «ونوم» که دوشنبه شب در سینماکان رونمایی شد، برای اولین بار انگل‌ فرازمینی سیمبایوت را با شکوه جلال چسبناکش می‌بینیم و در نمای پایانی این تریلر «تام هاردی» را که به سیمبایوت تغییر شکل پیدا کرده و با صدایی ناخوشایند اعلام می‌کند «ما ونوم هستیم.» این شخصیت ضدقهرمان در دنیای مارول با «مرد عنکبوتی» نبرد می‌کند.

در یکی از صحنه‌های فیلم، «ادی براک» با بازی هاردی که یک خبرنگار ساکن سان فرانسیسکو است، گلوی مردی را می‌فشارد و در همین حال سر انسانی‌اش به یکباره به جمجمه سیاه یک بیگانه فضایی تبدیل می‌شود، با چشمانی مارگونه و دندان‌هایی تیز و زبانی خزنده‌وار.

هاردی پیش‌تر در مصاحبه‌ای پیرامون ایفای این نقش گفته بود: «باید بگویم که بازی در این فیلم در نقش ونوم رؤیایی بود که به حقیقت پیوست، زیرا اگر راستش را بخواهید همیشه می‌خواستم فیلمی بازی کنم که پسرم بتواند آن را تماشا کند. این فیلم نظر مرا جلب کرد چرا که این موجود یکی از شخصیت‌های مورد علاقه من است و من هم به خاطر خودم و هم فرزندم به بازی در این فیلم ترغیب شدم.»

در «ونوم»، «ریز احمد» نیز که اولین فیلم ابرقهرمانی خود را تجربه می‌کند در نقش دکتر «کارلتون درک» رئیس بنیاد لایف که سیمبایوت‌ها را در جهت خلق موجودات ونوم‌-گونه به کار می‌گیرد، ظاهر شده است. «میشل ویلیامز» و «جنی اسلیت» دیگر بازیگران این فیلم به کارگردانی «روبن فلایشر» هستند.

دانلود و تماشای آنلاین تریلر Venom 2018 با لینک مستقیم

   

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۲۱:۴۸

طغیان می‌کنه تام هاردی! چه اجرایی!

نمایش اسپویل
۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۶:۰۷

you should be extremely afraid :D

نمایش اسپویل
۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۲۰:۵۷

جیسس کرایز

نمایش اسپویل
۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۵:۲۵

اوح مای شیعط!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! چه میکنه دیوووووووووز????

نمایش اسپویل