news-background
news-background

اطلاعاتی جدید از فیلم جوخه انتحاری

جدیدترین شماره از مجله EW، نگاه نزدیک تری از جمع تبهکاران و آنچه که جرد لتو در نقش جوکر ایفا میکند، به ما میدهد. داستان جوکر و هارلی کویین، مورد علاقه طرفداران میباشد و این جالب است که رویکرد جوکرِ ساخته شده توسط دیوید آیر راببینیم، زیرا این نسخه از شخصیت جوکر، تفاوت های زیادی با نسخه کامیکی آن دارد.

درحالی که توجه زیادی به فیلم اکشن و طنزِ دیوید آیر(David Ayer) یعنی جوخه انتحاری(Suicide Squad) شده است، ممکن است این فیلم عاشقانه تر از آن باشد که انتظار میرود. یک داستان پیچیده و عاشقانه با آمیختگی از دیوانگی!!( میان جوکر و هارلی کویین)

در همان مقاله از EW، دیوید آیر گفته فشار زیادی روی فیلم و خوب از آب درآمدن آن هست، به خصوص با توجه به شکست فیلم "بتمن در مقابل سوپرمن: طلوع عدالت".

" دو سال پیش، جوخه انتحاری سومین فیلم از فیلمهای مرتبط DC بود و کسی اطلاعاتی از آن نداشت. این فیلم یک فیلم باحال و فان بود و من قرار بود که بسازمش. اما الان قضیه فرق کرده و همه نگاه ها و توجه شان به سمتش برگشته است و این موجب سنگینی بیشتری روی دوش من میباشد. فکر میکنم که این فیلم موفق میشود ولی واقعا فشار زیادی وجود دارد و شما قطعا این فشار را حس میکنید."

این فیلم برای 5 آگوست در نظر گرفته شده و کمتر از یک ماه دیگر اکران میشود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید