news-background
news-background

احتمال همکاری نویسندۀ «افسانه تارزان» در «جوخه انتحار 2»

«جوخۀ انتحار» علیرغم فروش موفقش، هم هواداران و هم منتقدان را ناامید کرد و به وعده‌هایی که داده بود جامۀ عمل نپوشانید. اما از آنجا که هر تجارت پرسودی در هالیوود دوام می‌یابد، برادران وارنر تصمیم به ساخت قسمت بعدی فیلم گرفته‌ است. اطلاعات چندانی از این فیلم جز مذاکرات «مل گیبسون» برای کارگردانی در دست نبود، تا روز گذشته که هالیوود ریپورتر گزارش داد برادران وارنر با «آدام کوزاد» نویسندۀ «افسانۀ تارزان» وارد گفتگو شده است. این خبر نشان می‌دهد که استودیو، یافتن نویسنده‌ای برای «جوخۀ انتحار» را در اولیت قرار داده‌ است.

«دیوید آیر» که نویسندگی و کارگردانی فیلم اول را برعهده داشت، برای فیلم بعدی بازنخواهد گشت، اما درعوض با «مارگو رابی» ستارۀ فیلم در پروژۀ دیگری به نام «Gotham City Sirens» همکاری می‌کنند، فیلمی که روی شخصیت‌های زن شرور در دنیای دی‌سی از جمله «هارلی کوئین» متمرکز است. فیلم جوخۀ انتحار در سال 2016، 745 میلیون دلار برای استودیوی برادران وارنر درآمدزایی کرده است.

کوزاد علاوه بر تارزان، سابقه همکاری در «جک رایان: سرباز سایه» (Jack Ryan: Shadow Recruit) با حضور «کریس پاین» را دارد و در آینده نیز فیلم «زیرآب» (Underwater) با بازی «کریستن استوارت» با نویسندگی او روی پرده می‌رود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید