news-background
news-background

احتمال تولید National Treasure 3 با حضور «نیکلاس کیج»

بیش از یک دهه از ساخت قسمت دوم «گنجینه ملی» (National Treasure) می‌گذرد و به نظر می‌رسد که کمپانی دیزنی تصمیم به ساخت سومین اثر این مجموعه جذاب گرفته است. مجموعه «گنجینه ملی» درباره تاریخدان و رمزنگار، «بنجامین فرانکلین گیتس» است که زندگی خود را وفق یافتن گنجینه گمشده‌ای است که در زمان جنگ انقلاب آمریکا پنهان شده بود کرده است.

هنوز مشخص نیست که این فیلم بر روی پرده سینما خواهد رفت یا مستقیماً از شبکه دیزنی پلاس پخش خواهد شد اما در هر صورت مطمئناً طرفداران بسیاری منتظر آن خواهند بود. دو فیلم قبلی این مجموعه علیرغم دریافت نظرات منفی از سوی منتقدان در باکس آفیس بسیار موفق بودند. این فیلم به دلیل حضور بازیگران مشهوری از جمله «نیکلاس کیج»، «شان بین»، «دیانا کروگر»، «هاروی کایتل»، «جان ویت» و «جاستین بارتا» و ترکیب تاریخ واقعی و تئوری توطئه خیالی موفق به جلب تماشاگران بسیاری در سال‌های ۲۰۰۴ و ۲۰۰۷ شد.

بازگشت همه بازیگران گذشته برای این فیلم قطعی نشده، به خصوص که ویت سال‌های اخیر به دلیل طرفداری از «دونالد ترامپ» رئیس جمهور نه چندان محبوب آمریکا مورد انتقاد بسیاری قرار گرفته و کمپانی دیزنی ممکن است از بازیگر دیگری برای نقش او استفاده کند یا اینکه شخصیت او را بکشد. به علاوه هنوز مشخص نیست که این فیلم در سینما اکران شود یا از شبکه دیزنی پلاس پخش شود. با اینکه اکران سینمایی آن مسلماً سود بیشتری برای کمپانی خواهد داشت، پخش فیلم «گنجینه ملی ۳» از شبکه دیزنی پلاس موجب جذب طرفداران بیشتری به این شبکه خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۰ آذر ۱۳۹۸ ۰۸:۱۰

من عاشق این مجموعه فیلم هستم واقعا هیجان خیلی بالایی داره بشدت استقبال میشه از ساخت نسخه سوم این فیلم

نمایش اسپویل