news-background
news-background

آیا وضعیت بلاتکلیفی سالن‌های سینما و تئاتر ادامه خواهد داشت؟

طبق گزارشات، با توجه به تاکید اتاق اصناف ایران برای ادامه محدودیت‌های کرونایی در سالن‌های سینما و تئاتر، وضعیت فعالیت سینماها و تئاترها امروز، دگربار در شورای صنفی نمایش بررسی می‌شود. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

در  روز گذشته، ۳۰ مردادماه، محمدرضا صابری سخنگوی انجمن سینماداران کشور اعلام کرد که پس از تعطیلات اخیر، سرانجام  سالن‌های سینما از یکشنبه ۳۱ مردادماه باز خواهند شد، اما درست ساعاتی بعد از صحبت‌های او، اتاق اصناف ایران اطلاعیه‌ای را در باب ادامه اعمال محدودیت‌ها بر هفت شغل و بلامانع بودن سایر مشاغل، مشروط به رعایت پروتکل‌های بهداشتی منتشر کرد و در این اطلاعیه سالن‌های‌های سینما و تئاتر، یکی از مشاغلی هستند که همچنان مجاز به بازگشایی و فعالیت نیستند.

صاحبان سینماها با توجه به کم شدن ظرفیت سالن‌ها و اعمال فاصله‌گذاری در شرایط کرونایی، سینما را مکانی ایمن برای حضور مردم در مقایسه با برخی مکان‌های دیگر می‌دانند و بر همین اساس از صبح امروز سانس‌های مختلف در سینماهای کشور باز شده‌اند. با این حال با توجه به ابلاغیه منتشر شده از سمت اتاق اصناف، محمدرضا صابری عنوان کرد: فعلا (امروز) سینماها باز هستند ولی این مسئله را در جلسه امروز شورای صنفی نمایش بررسی و تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید