آرمی همر متهم به آزار جنسی از خانواده‌اش طرد شده و در یک هتل کار می‌کند؛ رابرت داونی جونیور هزینه بازپروری او را پرداخته است

زمان مطالعه: ۳ دقیقه

هفته گذشته تصاویری از «آرمی همر» متهم به آزار جنسی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که او را با یونیفرم یک هتل در جزایر کیمن نشان می‌داد. با این حال هتل به نشریات مختلف گفته است که همر یکی از کارمندان آن‌ها نیست. منابع «ورایتی» و «تی‌ام‌زی» ادعا می‌کنند که همر در این هتل مسئول فروش آپارتمان است.

این منبع می‌گوید: «او در این اقامتگاه کار می‌کند و آپارتمان می‌فروشد. در یک خوابگاه کار می‌کند. حقیقت این است که او کاملاً بی‌پول شده و سعی می‌کند به کاری مشغول شود و با درآمدی که به دست می‌آورد از خانواده‌اش حمایت کند.» این فرد ناشناس مدعی است که همر پیش از مدیر یک مجتمع آپارتمانی در جزایر کیمن بوده است. همر در آنجا ساکن شده تا بتواند نزدیک دو فرزند خردسالش باشد که با همسر سابقش «الیزابت چیمبرز» مجری تلویزیونی زندگی می‌کنند.

همر که شهرتش را بیشتر مدیون «شبکه اجتماعی» (The Social Network) و «من را به نام خودت صدا بزن» (Call Me By Your Name) است، یکی از نوادگان «آرماند همر» تاجر نفت آمریکایی است. در گزارش «ورایتی» آمده است که همر به‌رغم این نسبت فامیلی، باید مانند هر فرد دیگری شغلی داشته باشد. در کتابی که «جی اپستین» در سال ۱۹۹۶ منتشر کرد، فاش شده است که «آرماند همر» معشوقه‌های متعدد و حتی جاسوسان روس داشته است.

مجله «پیپل» گزارش داده است که پدر همر نیز با او قطع رابطه کرده است: «پدرش دیگر به او کمک نمی‌کند، و او قطع رابطه کرده، بنابراین باید کار کند.»

پس از مطرح شدن اتهام آزار جنسی و رفتار ناشایست از سوی چند زن، همر از چند پروژه هالیوودی از جمله «ازدواج ناگهانی» (Shotgun Wedding) «جنیفر لوپز»، «جاسوس میلیارد دلاری» (Billion Dollar Spy)، تئاتر «دقایق» (The Minutes) و سریال «پیشنهاد» (The Offer) پارامونت پلاس کنار گذاشته شد.

اوایل سال ۲۰۲۱، تصاویری از پیام‌های خصوصی همر به چند زن در شبکه‌های اجتماعی درز کرد که از فتیش آدمخواری او حکایت می‌کردند. در ماه‌های بعد اتهامات جدی‌تری علیه همر مطرح شد و یک زن ادعا کرد که این بازیگر به او تجاوز جنسی کرده است. همر این اتهامات را تکذیب کرد و گفت رابطه او با این زن بدون رضایتش نبوده است.

هفته پیش «ونتی فر» گزارش داد که «رابرت داونی جونیور» بازیگر «مرد آهنی» (Iron Man) برای کمک به همر پیش‌قدم شده است. داونی جونیور که خودش به ارتباط با «جفری اپستین» متهم است و سابقه اعتیاد داشته، هزینه شش ماه بازپروری همر را پرداخت کرده است.

همر آخرین بار در «مرگ روی نیل» (Death on the Nile) دیده شده اما در تورهای مطبوعاتی فیلم حضور نداشته است.