فیلم The Bikeriders با ادامه اعتصاب بازیگران از تقویم اکران دیزنی حذف شد

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

دیزنی فیلم «موتورسواران» را با ادامه اعتصاب اعضای اتحادیه بازیگران به تأخیر انداخت.

فیلم «موتورسواران» (The Bikeriders) به کارگردانی «جف نیکلز» و بازی «آستین باتلر» با ادامه اعتصاب اتحادیه بازیگران هالیوود (SAG-AFTRA) تا زمان نامعلومی به تأخیر افتاد.

استودیوی دیزنی و قرن بیستم قرار بود این درام را در تاریخ ۱ دسامبر اکران کنند. «موتورسواران» اولین بار در جشنواره فیلم تلیوراید اکران شد و همچنان امیدوار است که با اکران در سالن‌های سینما در اواخر سال مجوز رقابت در فصل اهدای جوایز را به دست آورد.

پیش از این فیلم دنباله «تلماسه ۲» (Dune: Part Two) و «چالشگران» (Challengers) «زندیا» به سال ۲۰۲۴ موکول شده بودند. ستارگان فیلم‌های «پول نادانی» (Dumb Money) و «جن‌زدگی در ونیز» (A Haunting in Venice) طبق قوانین اعتصاب اجازه بازاریابی و حضور در مراسم افتتاحیه را نداشتند و به همین علت انتظارات استودیوها را برآورده نکردند.

داستان «موتورسواران» در دهه ۱۹۶۰ قرار داده شده و ظهور باشگاه موتورسواران خیالی میدوسترن را روایت می‌کند. این باشگاه با گذر دهه‌ها تکامل پیدا می‌کند و از یک محل تجمع کوچک به یک دار و دسته خلافکار بدل می‌شود. «جودی کومر»، «بوید هالبروک»، «مایکل شنان»، «دیمون هریمان» و «تام هاردی» از جمله بازیگران فیلم خواهند بود. «موتورسواران» پس از اکران در تلیوراید از «راتن تومیتوز» امتیاز ۹۰ درصد دریافت کرد.