صفحه توییتر آنیا تیلور-جوی هک شد؛ وعده فصل دوم Queen's Gambit واقعیت ندارد

زمان مطالعه: ۳ دقیقه

تیلو-رجوی تأیید کرد که صفحه توییترش هک شده و وعده تولید فصل دوم «گامبی وزیر» واقعیت ندارد.

«آنیا تیلور-جوی» تأیید کرد که صفحه توییترش هک شده است. این بازیگر نامزد امی می‌گوید وعده تولید فصل دوم سریال پربیننده «گامبی وزیر» (Queen's Gambit) نتیجه هک شدن صفحه او بوده است.

تیلور-جوی در اینستاگرام می‌گوید: «توییتر من هک شده. به خاطر همه ناراحتی‌ها عذرخواهی می‌کنم. توییت من نیست!»

ستاره «ساحره» (The Witch) و «شمالی»‌ (Northman) از نوامبر سال ۲۰۲۰ تاکنون وقتی «گامبی وزیر» در نتفلیکس رکوردشکنی کرد، توییتی ارسال نکرده بود. در آن زمان گزارش شد که «گامبی وزیر» با ۶۲ میلیون خانوار بیننده پس از چهار هفته، به پربیننده‌ترین مینی‌سریال تاریخ پلتفرم نتفلیکس تبدیل شده است.

تیلور-جوی در «گامبی وزیر» نقش یک شطرنج‌باز یتیم را بازی کرد که با اعتیاد و تبعیض جنسیتی دست به گریبان بود و به قهرمان جهان تبدیل می‌شد. این سریال که از رمانی نوشته «والتر تویس» اقتباس شد، ۱۱ جایزه امی از جمله بهترین مینی‌سریال را دریافت کرد. «اسکات فرانک» و «آلن فرانک» پدیدآورندگان این مجموعه تلویزیونی بودند.

تیلور-جوی پیش‌تر به «ددلاین» گفته بود که «هرگز» به فصل دوم «گامبی وزیر» فکر نکرده است: «هیچ بحثی در موردش نشد. با این حال، در هالیوود هرگز نگویید هرگز.»

او در مصاحبه دیگری با «ال» گفته بود: «احمقانه خواهد بود اگر بگویم: «فصل دوم هرگز ساخته نخواهد شد.» اما ممکن است چهل ساله باشم و اسکات بگوید: «در مورد فصل دوم چه احساسی داری؟ می‌خواهی برگردی؟»»

تیلور-جوی اخیراً در «منو» (The Menu) دیده شده و به تازگی فیلمبرداری «مکس دیوانه: فیوریوسا» (Mad Max: Furiosa) را به پایان رسانده است. او که در «فیوریوسا» جانشین «شارلیز ترون» از فیلم «مکس دیوانه: جاده خشم» (Mad Max: Fury Road) شده، به «ایندی‌وایر» می‌گوید: «خاک‌آلودترین و خونین‌ترین فیلمی است که بازی کرده‌ام، و این خود گویای مسائلی است، واقعاً گویا است. وقتی [در فیلمی] به خاک و خون کشیده می‌شوم و تمیز و زیبا به نظر نمی‌رسم، شهامت به خرج می‌دهم، و در چنین فیلم‌هایی است که بیشتر احساس راحتی می‌کنم. بنابراین، بله، «فیوریوسا» دقیقاً همان فیلمی است که می‌خواستم.»