تاریخ پخش قسمت‌های پایانی سریال Ozark مشخص شد

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

 

نتفلیکس هفت قسمت پایانی سریال «اوزارک» (Ozark) را ۲۹ آوریل پخش خواهد کرد. در خلاصه داستان بخش دوم از فصل چهارم سریال آمده است که شخصیت مارتی و وندی خود را از هلن خلاص می‌کنند و به قله امپراطوری ناوارو می‌رسند. آن‌ها فرصت دیگری برای خروج از اوزارک به دست می‌آورند اما بعضی از خطاهای پیشین آن‌ها پوشیده باقی نمی‌ماند.

علاوه بر «جیسون بیتمن» و «لورا لینی» در فصل‌های قبلی «جولیا گارنر» برنده امی، «جنت مک‌تیر»، «تام پلفری»، «سوفیا هابلیتز»، «اسکایلر گیرتنر»، «چارلی تاهان»، «جسیکا فرانسیس دوکس»، «ورونیکا فالکن»، «الی استروکر»، و «بروس دیویسون» نقش‌آفرینی کردند. «کریس ماندی» به عنوان شورانر، نویسنده و تهیه‌کننده با فصل چهارم بازخواهد گشت. بیتمن و «لورا لینی» به همراه «پاتریک مارکی» و «جان شیبان» از جمله دیگر تهیه‌کنندگان سریال خواهند بود.

نت‌فلیکس تابستان سال گذشته اعلام کرد که «اوزارک» برای فصل چهارم و پایانی بازخواهد گشت و همچون درام‌های «برکینگ بد» و «مد من» در دو بخش روی ایر خواهد رفت.

«جیسون بیتمن» پیش‌تر در مورد پایان سریال گفته بود: «اگر سریال بیش از این ادامه پیدا کند، از اوج سقوط می‌کند و از محبوبیتش کاسته می‌شود. بنابراین با در نظر گرفتن ذکاوت مارتی و وندی برد، اگر آن‌ها این راه را مدت درازی ادامه دهند، یا کشته می‌شوند یا به زندان می‌افتند. بنابراین نمی‌دانم چگونه و چه زمانی سریال به پایان می‌رسد اما با توجه به هوش و ذکاوت شخصیت‌ها، به نظر نمی‌رسد که سریالی ۱۲ فصلی باشد.»