تندیوی نیوتن: شان پن یک احمق وراج است

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

«تندیوی نیوتن» به اظهارات جنجالی «شان پن» در مورد فمینیزه شدن مردان واکنش نشان داده است.

«تندیوی نیوتن» به اظهارات «شان پن» واکنش نشان داد. ستاره «۲۱ گرم» (21 Grams) و «رودخانه مرموز» (Mystic River) در مصاحبه با «ایندیپندنت» گفته بود که «ژن بزدلی» باعث شده مردان «فمینیزه» شوند.

نیوتن در صفحه توییتر خود می‌نویسد: «رفیق چه می‌گویی؟ واقعاً؟ یک احمق وراج هستی... در گذشته مردی جذاب بودی اما حالا فقط غم‌انگیزی.» ستاره «وست‌ورلد» (Westworld) اضافه می‌کند:‌ «جلوی دخترت [این حرف‌ها را زده‌ای]؟! دخترک بیچاره. خدا را شکر که مادرش زن آگاهی است. خواهش می‌کنم درخشش فیلم «لیکوریش پیتزا» (Licorice Pizza) را با این چرندیات خراب نکن.»

پن گفته بود: «من جزو افرادی هستم که معتقد است مردان در فرهنگ آمریکایی فمینیزه شده‌اند. فکر نمی‌کنم بی‌رحمی یا بی‌عاطفگی یا بی‌احترامی به زن ربطی به مرد بودن داشته باشد، یا اینکه حتی در گذشته داشته است. اما فکر نمی‌کنم که برای برخورد درست با زن باید زن شد.»

پن اضافه می‌کند: «زنان بسیار قدرتمندی در زندگی من بوده‌اند که مردانگی را نشانه سرکوب علیه خودشان نمی‌دانند. به نظر من، یک ژن بزلی وجود دارد که باعث شده مردم جین‌های خودشان را رها کنند و دامن بپوشند.» در این گزارش آمده است که «دیلن پن» دختر این بازیگر در حین این مصاحبه «ساکت» بوده و به نقطه نامعلومی خیره مانده است.

پن در ادامه در مورد افرادی واکسن-ستیز می‌گوید: «گاهی مردم فکر می‌کنند آزادی و امتیازات ویژه به آنان این حق را می‌دهد که ضد-شهروند باشند، شهروندانی ناکارامد باشند. آن‌هایی که به دنبال نوعی علم ساختگی‌اند تا به واکسن نزدنشان مشروعیت بخشد.»