سینمایی «دو سگ» به ورشو می‌رود

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

فیلم سینمایی «دو سگ» به کارگردانی امیر عزیزی و به تهیه‌ کنندگی نوید محمدزاده و پوریا حیدری‌اوره در نخستین نمایش جهانی خود در بخش مسابقه فیلم‌های اول و دوم سی و هفتمین جشنواره جشنواره بین‌المللی فیلم ورشو روی پرده می‌رود. این جشنواره الف جهانی از ۱۶ تا ۲۵ مهر در کشور لهستان به شکل حضوری برگزار خواهد شد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

از بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان از ایمان صیادبرهانی، سجاد حمیدیان، علی باقری، معصومه بیگی، گلنوش قهرمانی، بهروز جعفری و مریم پالیزبان با حضورِ سهیلا گلستانی نام برد.

عوامل اصلی این فیلم عبارتند از: نویسنده و کارگردان: امیر عزیزی، مدیر فیلمبرداری: علی احسانی، تدوین: عماد خدابخش، طراحی و ترکیب صدا: وحید مقدسی، صدابردار: امید دولتخواه، رنگ و نور: فرهاد قدسی، طراح صحنه و لباس: مرتضی فربد، طراح چهره‌پرداری: لیدا ایرانی، مدیر تولید و مدیر برنامه‌ریزی: پدرام انصاری، دستیار اول کارگردان: الهام عزیزی، عکاس: حبیب مجیدی، دستیار کارگردان و فیلم‌پشت‌صحنه: امید محمدزاده، مجری طرح: امیر عزیزی، سرمایه‌گذاران: نوید محمدزاده، پوریا حیدری‌اوره، بهادر ادب، تهیه‌کنندگان: نوید محمدزاده، پوریا حیدری‌اوره.