«داستین هافمن» در اولین فیلم ستاره‌ The Big Bang Theory بازی می‌کند

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

«ماییم بیالیک» که با نقش «امی» در سریال «تئوری بیگ بنگ» (The Big Bang Theory) شناخته می‌شود، کمدی-درام «همان‌قدر که ما را ناخوس ساختند» (As Sick As They Made Us) را به عنوان اولین فیلم بلند خود می‌سازد.

«داستین هافمن»، «کندیس برگن»، «الیویا ترلبی»، و «سایمون هلبرگ» همبازی بیالیک در «تئوری بیگ بنگ» از جمله ستارگان این فیلم خواهند بود. بیالیک نگارش فیلمنامه را نیز برعهده گرفته و داستانی در مورد یک مادر طلاق گرفته روایت می‌کند که نور عشق را در خانواده‌ی رو به زوال خود روشن نگه می‌دارد. او سعی می‌کند اعضای خانواده‌ی خودسر و در نهایت نگون‌بخت خود را راضی کند که از هم جدا نشوند.

این پروژه محصول استودیوی «فیلم مود اینترتینمنت» بوده و در «بازار فیلم آمریکا» به فروش گذاشته شده است. بیالیک برای بازی در نقش مکمل «امی» در سریال «تئوری بیگ بنگ» دو بار برنده‌ی جایزه‌ی انتخاب منتقدین شده و کمپانی فیلمسازی او اخیراً قراردادی چند ساله با برادران وارنر به امضاء رسانده است. بیالیک در مورد این فیلم می‌گوید:‌ «همکاری با بازیگرانی که در تمام عمر آنان را تحسین می‌کردم و برایشان احترام قائل بودم، باعث افتخار من است.»

هافمن ۸۲ ساله امسال فیلم «درون هزارتو» (Into the Labyrinth) را روی پرده دارد و آخرین بار با «داستان‌های مایروویتز» به کارگردانی «نوآح بامبک» به سینما آمده است.