دانلود انیمیشن BoJack Horseman 2014 با تماشای آنلاین

BoJack Horseman 2014

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۳:۴۲

    اضافه شدن پخش آنلاین

  • ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۷:۳۹

    اضافه شدن پخش آنلاین

فارسی

English

انیمیشن جذاب و مشهور "بوجک هورسمن" در اواخر دهه‌ ۸۰ و اوایل ۹۰ میلادی درحال پخش بود. این برنامه به طور ناگهانی کنسل شد. اکنون پس از هجده سال، بوجک در هالیوود زندگی می‌کند، اما از کار افتاده است. او می‌خواهد به دوران اوج خود بازگردد اما هالیوود کنونی تغییرات زیادی نسبت به آن زمان داشته و عادت کردن به چیزهای جدیدی مثل توییتر ممکن است به زمان نیاز داشته باشد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۷ دی ۱۴۰۲ ۰۰:۴۷

من همون موقع که سریال اومده بود تصمیم گرفتم ببینمش و بعد از چند قسمت بیخیالش شدم. شایدم شوخی های زبانی و ساختار شکنش نسبت به هالیوود و جامعه آمریکا برام نامفهوم بود و شایدم شدیدا برام داستانش- به عنوان یک نوجوان در اون زمان- افسرده کننده بود. چند وقت پیش دوباره رفتم سراغش و این بار شدیدا عاشقش شدم. سریال به شکلی زیرکانه، عمیق و بسیار عالی وضعیت انسانی و شخصیت‌ های درگیر با افسردگی و سایر مشکلات روانی رو نشون میده. از نظر داستانی و خلاقیت های نمایشی کم‌نظیره و پر از شوخی های عالیه. به نظرم چیزی که شاید باعث بشه خیلی‌ها سریال رو نبینن شروعشه که چند قسمت اول شاید کمی کند و حوصله سر بر باشه و به شدت افسرده کننده است. که واقعن هست. شاید عجیب باشه اما به نظرم اگر درگیر با مشکلات روانی هستید- مثل خودم- کی نیست تو این وضع ایران البته =))) سریال رو ببینید. با اینکه بسیار تلخه ولی به شدت جذاب و قابل تامله. کاری که شاید سریال سیزده دلیل برای... با ادعای فراوان سعی داره انجام بده، بوجک به بهترین شکل انجامش میده. البته این فقط بخشی از خوبی های سریاله. سریال توی شخصیت پردازی و ایده های نمایشی خیلی خوب عمل کرده و صداپیشه‌ها و جنس شوخی های بکرش برای من بسیار لذت‌بخش بود. عمیقن از دیدنش لذت بردم و خوشحالم توی دورانی زندگی می‌کنم که چنین چیزهایی تولید می‌شن.

نمایش اسپویل
۲ مهر ۱۴۰۱ ۰۱:۳۰

pishnahad mishe :)

نمایش اسپویل
۲۱ شهریور ۱۴۰۱ ۲۳:۵۹

نامه هالی هاک چی بود ؟

نمایش اسپویل
۱۷ دی ۱۴۰۲ ۰۰:۴۱

این نوشته اسپویل داره اگر سریال رو ندیدید راستش من بهش زیاد فکر کردم. هالی‌هاک تصمیم گرفته بوجک رو از زندگیش حذف کنه و باهاش در ارتباط نباشه. توی نامه و با توجه به وضعیتی که بوجک بعدش داشت ما دو تا برداشت میتونیم بکنیم یکیش اینه که هالی‌هاک خودکشی کرده و اون نامه خداحافظیشه و برای همین گوشیش رو برنمیداره و خطش حذف میشه ولی به نظرم این قضیه درست نیست. چون توی قسمت یکی مونده به آخر ما باید میدیدمش که کنار بقیه است ولی توی اون قسمت هیچ اشاره‌ای بهش نمیشه. یه جورایی اصلن تو حافظه بوجک انگار نیست. هالی‌هاک به طور عادی پدر و همراه رو داره و با توجه به زندگی جدیدی که شروع کرده و وضعیتی که داشته و کارایی که بوجک کرده و ناگهانی هالی‌هاک با اون شوک مواجه میشه تصمیم گرفته اون رو از زندگیش حذف کنه و باهاش در ارتباط نباشه و به نظرم منطقیه. اینکه چرا سریال بهمون محتوای نامه رو نشون نمیده برای منم سوال بود و راستش انتظار داشتم شاید بهش اشاره بشه. ولی نشد. سریال شاید اینطوری میخواد قاطعانه‌تر نشون بده که واقعن اون خودش رو از زندگی بوجک/و حتی ما به عنوان بیننده حذف کرده و قرار نیست دیگه چیزی درموردش بدونیم و این خواسته خودشه. اینطوری برای من منطقیه. هر چند این رو باید در نظر بگیریم که سریال کنسل شده بود و قرار بوده چند فصل ادامه پیدا کنه. شاید اگر ادامه پیدا می‌کرد بهش اشاره می‌شد. هر چند در نهایت من حس میکنم چیزی ملایم‌تر از اتفاقی که بین تاد و مادرش افتاد بین هالی‌هاک و بوجک رخ می‌ده و باز با همدیگه ارتباط می‌گیرن.

نمایش اسپویل
۸ شهریور ۱۴۰۱ ۲۱:۴۹

خیلیا میگن اگه بوجک رو ببینین افسرده میشین . خب اگر واقعا عاشق زندگی کردن هستین و لحظات خوبی رو دارین سپری میکنین همه چیز اوکیه واقعا حتی یک فصل از بوجک رو نمیتونین تحمل کنین . اما اگر تو دوره ای هستین که هیچ کس نمیتونه حالتون رو خوب کنه و فک میکنین تنها هستین و از همه چیز خسته شدین بوجک همراه خیلی خوبیه چون عمیقه و واقعا ادم باهاش احساس دوستی میکنه. دیالوگاش همه ملموسن . فک نکنم هیچ سریالی بتونه جای بوجک رو برای من بگیره توی این ژانر واقعا . یه جوری دوستتون میشه که برای دیدن هر قسمتش ذوق میکنین حتی با این که میدونین خیلی دارکه :)

نمایش اسپویل
۲۷ مرداد ۱۴۰۱ ۰۱:۴۰

این سریال شاهکاره ، دید عمیق تری نسبت به زندگی بهم داد

نمایش اسپویل
بیشتر