دانلود فیلم Interstellar 2014 (میان‌ستاره‌ای) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Interstellar 2014

میان‌ستاره‌ای

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۰۵ دی ۱۴۰۲ ۲۲:۵۵

    اضافه شدن انکود جدید

    720p DON

  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ ۱۵:۱۲

    اضافه شدن زیرنویس با سینک اختصاصی سی‌نما

فارسی

English

در حالی که قحطی و گرسنگی به کره ی زمین چیره شده، گروهی از ستاره شناسان تصمیم میگیرند تا با استفاده از یک کرم‌چاله‌ ی فضایی که به تازگی کشف شده، محدودیت های سفر انسان به دور ترین نقاط فضا را از بین ببرند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۵:۱۶

دوستان جالبه بدونید Mathew MCconaughey یک فیلم مشابه به نام Contact را در سال 1997 بازی کرده که اونم یک شاهکار بینظیر بود و حتما توصیه می کنم ببینید .

نمایش اسپویل
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۳:۳۵

فیلم یک مشکلی که داشت صدا یهو زیر و بم می شد در هدفون شاید کنترلش راحت باشه ولی شما وقتی در تلوزیون می بینید کاملا ازار دهنده هست چون در اوج فیلم باید کنترل به دست باشید . یک سوتی عجیبی هم که فیلم داشت دقیقه 1:05 تا 1:08 بین تصویر دریا و سفینه دائما Aspect Ratio سوییچ می شد که ازار دهنده بود . دوستانی که ممکنه براشون کلا درک فایده این فیلم براشون سخت باشه یا بپرسند چرا این فیلم اینقدر مورد تمجید است یک راه ساده دارند از خودتان این سوال را بپرسید ! آیا شما با دیدن این فیلم به فضا سفر خواهید کرد ؟ آیا با دیدن این فیلم شما فضانورد خواهید شد ؟ آیا با دیدن این فیلم سفر در سیاهچاله را یاد می گیرید ؟ وقتی این سوال ها را از خودتان بپرسید دقیقا منظور فیلم را بخوبی درک می کنید و کد های فیلم براتون شکسته می شود. دقیقا چنین فیلم های علمی تخیلی مخصوصا اگر کارگردان نولان باشد و مخصوصا اگر منتقدان اوریجنال هالییود از ان تمجید کنند شما را باید به این فکر وادارد که این فیلم در مورد هر چیزی هست جز فضا انوقت به سراغ ادم ها و روابطشان می رسید و متوجه می شوید که چرا این رابطه بین انسان ها شکسته می شود و چرا این فراغ بین انسان ها حاصل می شود و چه خطا یا قانون شکنی وجود دارد . دیگه از این عمیق تر نمی توانم بحث را باز کنم ولی خوب بازیگر ها و کارگردان و همه چیز خیلی روشن است . البته خوب نولان همیشه در فیلمسازی به بیان دقیق و مستند وقایع هم مشهور بوده است و باید گفت به نظرم دقیقترین و علمی ترین شبیه سازی از سیاهچاله را هم انجام داده است شاید این سیاهچاله واژه ای دو پهلو برای شخصیت اصلی باشد !

نمایش اسپویل
۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۲:۱۰

فیلم دلپذیر و خوش ساختی هست با ریتم درست. موسیقی هم که جای خود 👌

نمایش اسپویل
۲۹ آبان ۱۴۰۲ ۰۰:۲۳

یک فیلم خوش ساخت از یک کارگردان درباری. شباهت بسیار به شوالیه تاریکی در محتوا. نمی دونم چرا فیلم های هالیوودی دوس دارن مرگ رو زمین رو دردناکتر از جاهای دیگه جلوه بدن. چه فرقی داره روی زمین بمیری یا در فضا، با شمشیر بمیری یا با تفنگ، غرق بشی یا از تشنگی بمیری. به هر حال ازش لذت ببرین. چیز خاصی نداره. اثبات های علمی بی در و پیکر با جلوه های ویژه ترکیب می شن که باور پذیر بشن.

نمایش اسپویل
۲۰ مهر ۱۴۰۲ ۰۰:۰۲

طبیعیه با این فیلم گریه کردن ؟

نمایش اسپویل
بیشتر