دانلود فیلم Civil War 2024 با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Civil War 2024

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ ۰۸:۰۱

    اضافه شدن پخش آنلاین

    به روزرسانی شد

  • ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ ۰۰:۴۶

    اضافه شدن پخش آنلاین

فارسی

English

این فیلم وقایع در ایالات متحده در طول یک جنگ داخلی را دنبال می کند. نیروهای دولتی به غیرنظامیان حمله می کنند. روزنامه نگاران در کاپیتول تیرباران شدند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۹ خرداد ۱۴۰۳ ۰۸:۱۷

فیلم بیشتر به موضوع خبرنگار جنگی بودن می پردازه. به همراه یک موضوع تخیلی دیدگاه من: نقاط ضعف : فیلم نامه در بعضی قسمت ها نقص داشت. اسکلت بندی فیلم اونقدرها استوار نبود. نقاط مثبت : بازی بازیگرها خوب بود، فضا سازی خوب بود، جلوه ها و نمای دوربین خوب بود.

نمایش اسپویل
۸ خرداد ۱۴۰۳ ۲۰:۰۲

فیلم تا نیم ساعتای آخرش خیلی کند پیش میره. یهو از وسط داستان شروع میشه اصلا مشخص نیست چرا و چطوری جنگ داخلی اتفاق افتاده و مقصر کیه و ...! ولی اون نیم ساعت آخرش اکشن جذابی داشت پسندیدم. اگه همین هیجان رو تو کل فیلم داشتیم جذاب تر هم میشد. 6 از 10

نمایش اسپویل
۷ خرداد ۱۴۰۳ ۱۴:۴۳

فیلمنامه عجیب ضعیف بود

نمایش اسپویل
۷ خرداد ۱۴۰۳ ۰۱:۴۵

واقعا متوجه علت امتیاز نسبتا خوب این فیلم بی سر و ته نمیشم. معلوم نیست طرفین جنگ چه کسانی هستند و کی به کیه. خودشون هم نمیدونند کدوم طرفی هستند و فقط به هم شلیک میکنند!!! یک بچه رو دنبال خودشون راه انداختن که جان همه رو بخطر انداخته و اخرش هم جانش رو فدای اون میکنه که چی بشه؟!!! اون آقای روزنامه نگار نه عکس می گیره نه کاری میکنه و اصلا معلوم نیست نقشش چیست در این سفر جز رانندگی و زدن مخ دختره. افتضاح بود و وقت تلف کردن.

نمایش اسپویل
۴ خرداد ۱۴۰۳ ۰۸:۳۲

کیفیت webdl منتشر شد لطفا اضافه کنید

نمایش اسپویل
۴ خرداد ۱۴۰۳ ۰۹:۴۶

درود اضافه شد.

نمایش اسپویل
بیشتر