دانلود فیلم Full Metal Jacket 1987 (غلاف تمام فلزی) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Full Metal Jacket 1987

غلاف تمام فلزی

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۰:۱۶

    اضافه شدن انکود جدید

    PaHe

  • ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۲۰:۵۶

    اضافه شدن کیفیت جدید

    4K Tigole

فارسی

English

غلاف تمام فلزی ماجرایی تلخ و گزنده را در خلال جنگ ویتنام و در یک پایگاه آموزش تفنگداران نیروی دریایی ارتش آمریکا و بعد از آن در میدان‌های جنگ در ویتنام روایت می‌کند. فیلم انتقادی به تزریق روحیه وحشی‌گری و جنگ‌طلبی به سربازان بیچاره آمریکایی و تبدیل کردن آنها به حیوانات دست آموز است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۱ آبان ۱۴۰۲ ۰۲:۵۰

اوج پختگی، جذابیت و درست بودن یک کارگردانی رو در این اثر می‌شه حس کرد، حرکت های دوربین میزانسن ها و... همه به شکل عجیبی خوبن. اما از لحاظ فیلمنامه به نظرم اون چیزی که می‌خواسته رو نتونست به خوبی و گیرایی برسونه. یه جورایی به شخصه حس می‌کنم دو فیلم دیگه کوبریک راه های افتخار که شاهکاره و حتی دکتر استرنجلاو خیلی بی نظیر تر بودن در روند فیلمنامه، ریتم مناسب و قصه ی درست. و کوبریک حس می‌کنم فیلم به فیلم در کارگردانی متبحر شد اما از فیلمنامه فاصله گرفت.

نمایش اسپویل
۹ شهریور ۱۴۰۱ ۱۳:۴۷

نیمه اول فیلم قابل قبول با پایانی زیبا. نیمه دوم زباله خالص

نمایش اسپویل
۱۲ آبان ۱۳۹۹ ۲۰:۰۷

اینکه سیاست مداران چطور به میل خودشون فردیت ادمهارو میگیرن و اونها رو به جون هم میندازن.. نکته جالب دیگه در مورد این فیلم اینه که مثل بقیه فیلم های هالیوودی امریکایی هارو قدیسینی که قراره دنیارو نجات بدن نشون نمیده... واقعا فیلم با ارزش و شاهکاریه.. حتما ببینید.

نمایش اسپویل
۲۵ مهر ۱۳۹۹ ۰۲:۵۶

از شاهکار های فیلم های جنگی روایتی لذت بخش و سرگرم کننده از دوران جنگ ویتنام جلوه های جنگی فوق العاده ترتیب فوق العاده ی فیلم از شروع تا اواسط داستان و تا اواخر و یک بایان بندی فوق العاده بی نظیر از بهترین فیلم هایی که دیدم

نمایش اسپویل
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۰:۳۱

فیلم تقریبا دو نیمه اصلی داشت که نیمه اولش بسیار جذاب بود با موضوعی متفاوت در مورد تاثیر روانی آموزش نظامی ها ولی نیمه دومش در میدان جنگ ویتنام بود که سوتی زیاد داشت و نسبت به بقیه فیلم های این جنگ مثل apocalypse Now حرفی برای گفتن نداشت.نمره کلی 7 از ده

نمایش اسپویل
بیشتر