دانلود فیلم Platoon 1986 (جوخه) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Platoon 1986

جوخه

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ ۲۱:۴۹

    اضافه شدن انکود جدید

    KRaLiMaRKo, RARBG Remastered, x0r

  • ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ ۲۱:۲۰

    اضافه شدن کیفیت جدید

    4K

فارسی

English

ماجراهای تعدادی از جوانان آمریکایی در جریان جنگ ویتنام طی اواخر ۱۹۶۷ و اوایل ۱۹۶۸.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۹:۰۹

مثل همه فیلم های اولیور استون که میخواد با چاشنی اغراق آمریکا رو بکوبه این فیلم هم همینطوره اما به لحاظ ساختار و بیس فیلم قوی و خوبیه.... بسیاری از فیلم های جنگی هالیوود که در واقع به فیلم های ضد جنگ تبدیل میشن عملکرد ایالت متحده رو به خصوص در جنگ های ویتنام زیر سوال میبرن مثلا دچار جنون آنی شدن سربازان در جنگ ها و تجاوز و کشتار بی گناهان و غیرنظامیان رو به تصویر میکشن اما این فیلم نه تنها اومده این مسائل رو نشون داده که حتی نشون داده سربازان ایالت متحده به خودشون هم رحم نمیکنن و همدیگه رو میکشن!!!! کلا وقتی پای فیلم های این کارگردان مینشینید چاشنی اغراق هم باید براش در نظر بگیرید!!!! نمره ی من به این فیلم 8 از 10.

نمایش اسپویل
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۲۲:۲۸

نمره ی فیلمو تصحیح کنم 7.8 از 10 به نظرم منطقی تره با توجه به گاف سکانس پایانی.... کریس دیوانه وار داشت ویت کنگ ها رو میکشت بعد دید گروهبان بارنز هم داره همینکارو میکنه رفت دستشو گرفت که اینکارو نکنه ? اینقدر الیور استون درگیر اینه تو فیلمهاش آمریکا رو زیر سوال ببره یادش میره حواسش به منطق روایی فیلمش هم باشه :))))

نمایش اسپویل
۱۶ مرداد ۱۴۰۰ ۱۴:۴۷

عالی

نمایش اسپویل
۲۲ تیر ۱۴۰۰ ۲۲:۰۶

یکی از معدود فیلم های خوب هالیوودی که چهره واقعی جنگ که سرتاسر خشن، ناامیدی و عقب ماندگی و ... را با خود برای هر دو طرف جنگ همراه دارد، به نمایش میگذارد

نمایش اسپویل
۲ فروردین ۱۴۰۰ ۱۶:۰۸

یه شاهکار در فیلم های جنگی/ویتنامی سختی های سربازهای جنگ ویتنام رو عالی نشون میده برینجر و گروه بازیگری هم عالی هه لذت بردم واقعا 9 از 10

نمایش اسپویل
۸ تیر ۱۳۹۹ ۲۰:۰۷

گوشه ای از جنایات جنگی آمریکا رو به تصویر کشیده این فیلم. نگاه فیلم تا حد امکان واقعگرایانه و تاریخیه بیشتر تا اینکه جنگی باشه و حوصله ی منو سر برد.

نمایش اسپویل