news-background
news-background

«کریس پرت» در فیلم انیمیشن Garfield صداپیشگی می‌کند

«کریس پرت» برای صداپیشگی در نقش اصلی فیلم انیمیشن جدید «گارفیلد» (Garfield) استودیوی الکون اینترتینمنت قرارداد بست. کارگردانی این فیلم به «مارک دیندال» سپرده شده تا فیلم بلند دیگری بر اساس کامیک استریپ‌های گارفیلد و فیلمنامه «دیوید رینولدز» نویسنده «در جستجوی نمو» (Finding Nemo) بسازد. سونی پیکچرز پخش‌کننده فیلم در سراسر دنیا به جز چین خواهد بود.

«گارفیلد» داستانی در مورد یک گربه تنبل و بدبین نارنجی و رابطه‌اش با صاحبش «جان آرباکل» را روایت می‌کند. این شخصیت در سال ۱۹۷۳ توسط «جیم دیوس» کارتونیست خلق و در ابتدا در ۴۱ روزنامه به چاپ رسید اما در نهایت به ۲۵۸۰ روزنامه راه پیدا کرد.

از کامیک استریپ «گارفیلد» تاکنون چهار فیلم ساخته شده که قابل‌توجه‌ترین آن‌ها «گارفیلد: فیلم» (Garfield: The Movie) استودیوی فاکس قرن بیستم در سال ۲۰۰۴ و دنباله آن «گارفیلد ۲» (Garfield: A Tail of Two Kitties) در سال ۲۰۰۶ بوده که در هر دوی آن‌ها «بیل مری» صداپیشگی می‌کند.

پرت اخیراً در اکشن علمی-تخیلی «جنگ فردا» (The Tomorrow War) دیده شده و در انیمیشن «به‌پیش» (Onward) دیزنی و پیکسار صداپیشگی کرده است. او به زودی در فیلم‌های «دنیای ژوراسیک: قلمرو» (Jurassic World: Dominion) یونیورسال و «ترمینال لیست» (The Terminal List) آمازون دیده خواهد شد و به‌تازگی به عنوان صداپیشه نقش «سوپر ماریو» در فیلم «برادران سوپر ماریو» (Super Mario Bros) ایلومینیشن و نینتندو انتخاب شده است.

 

۳۰نما کامل‌ترین آرشیو دانلود فیلم و دانلود سریال خارجی بدون سانسور با زیرنویس فارسی  

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید