news-background
news-background

فیلمبرداری Knives Out 2 و قسمت پنجم Predator به پایان رسید

«رایان جانسون» کارگردان «چاقوکشی ۲» (Knives Out 2) در صفحه تویترش اعلام کرد که فیلمبرداری این دنباله برای نت‌فلیکس به پایان رسیده است. تاریخ پخش این فیلم هنوز نامشخص است اما انتظار می‌رود تا چند هفته آینده تصاویری رسمی از آن منتشر شود.

جانسون پس از آنکه پایان فیلمبرداری «چاقوکشی ۲» را تأیید کرد به ستایش از «لئوس کاراکس» پرداخته که به تازگی «آنت» (Annette) با بازی «آدام درایور» و «ماریون کوتیار» را در کن اکران کرده. او می‌نویسد: «به تازگی فیلمبرداری معمای بعدی «بنوا بلانک» را به پایان رساندیم و من سرانجام فیلم «آنت» را دیدم و باید بگویم که لعنتی شگفت‌آور است. از همه عوامل و بازیگران بی‌نظیرمان قدردانی می‌کنم و نیز لئوس کاراکس!»

نت‌فلیکس با قراردادی ۴۵۰ میلیون دلاری امتیاز پخش دو دنباله دیگر «چاقوکشی» با کریگ و جانسون را خریداری کرده است. قسمت اول «چاقوکشی» در سال ۲۰۱۹ توسط لاینزگیت اکران شد و در حالی که با بودجه ۴۰ میلیون دلاری ساخته شده بود، ۳۱۱.۴ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت. قسمت اول «چاقوکشی» برای جانسون نامزدی اسکار بهترین فیلمنامه اریجینال را به ارمغان آورد.

«دنیل کریگ»، «دیو باتیستا»، «کاترین هان»، «مدلین کلاین»، «کیت هادسون»، «ادوارد نورتن«جنل مونی»، «جسیکا هنویک»، و «لزلی اودوم جونیور»  و «ایتان هاک» از جمله بازیگران دنباله «چاقوکشی»‌ نت‌فلیکس خواهند بود.

«جف کاتر» تصویربردار «غارتگر» (Predator) پنجم در صفحه اینستاگرامش پایان فیلمبرداری پروژه را تأیید کرده است. او از «دن ترکتنبرگ» کارگردان فیلم سپاسگزاری می‌کند که او را در به این فیلم فراخوانده بود. کاتر این فیلم را «جمجمه‌ها» (Skulls) می‌خواند و به بازیگران فیلم از جمله «امبر میدتاندر»، «داکوتا بیورز» و «دین دی‌لایگرو» پیام قدردانی می‌فرستد.

ترکتنبرگ کارگردان «شماره ۱۰ خیابان کلاورفیلد» (10 Cloverfield Lane) پاییز سال گذشته برای کارگردانی قسمت پنجم فیلم‌های «غارتگر» انتخاب شد. این فیلم که در سال ۲۰۱۹ «جمجمه» (Skull) نام گرفت، داستانی در حین وقوع «جنگ داخلی» آمریکا روایت می‌کند و سرگذشت یک زن کومانچی را به تصویر می‌کشد که برخلاف سنت‌های آن زمان به میدان‌های جنگ ورود می‌کند. در سال ۲۰۱۹ «امبر میدهانتر» به عنوان بازیگر نقش اول فیلم معرفی شد.

«جان دیویس» و «جان فاکس» تهیه‌کنندگان فیلم تأیید کرده‌اند که این فیلم «یک داستان پیشینه در مورد اولین سفر غارتگران به این سیاره» بازگو می‌کند.

دیویس توضیح می‌دهد: «برمی‌گردد به حالتی که باعث شد قسمت اول «غارتگر» جواب دهد. مهم قوه ابتکار انسان‌هایی بود که تسلیم نمی‌شدند، توانستند مشاهده و تفسیر کنند، و اساساً موفق شدند نیرویی قدرتمندتر، قوی‌تر و آماده نبرد را شکست دهند.»

دیویس اضافه می‌کند که لحن فیلم به فیلم «از گور برخاسته» (The Revenant) شباهت دارد: «وقتی فیلم را ببینید متوجه منظورم خواهید شد. فکر می‌کنم به همان کیفیت قسمت اول است و ستایشی است از آن فیلم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید