news-background
news-background

فیلمبرداری Guardians of the Galaxy vol. 3 آغاز شد

«جیمز گان» در شبکه‌های اجتماعی آغاز فیلمبرداری «نگهبانان کهکشان ۳» (Guardians of the Galaxy vol. 3) مارول و دیزنی را تأیید کرد. گان تصویری از بازیگران فیلم به اشتراک گذاشته و می‌نویسد: «راهی دراز و عجیب و گاهی چالش‌برانگیز طی شد تا به اینجا رسیدیم، اما موانع موجود این لحظه را فرخنده‌تر کرد. به همراه اعضای خانواده «نگهبانان» برای اولین روز فیلمبرداری به صحنه بازگشته‌ایم.»

همان‌گونه که نویسنده و کارگردان می‌گوید، آغاز فیلمبرداری این پروژه مسیر پرپیچ‌وخمی را طی کرد. دیزنی پاییز سال ۲۰۱۸ گان را به دلیل کشف توییت‌های «توهین‌آمیز» از این پروژه اخراج کرد. پس از این اخراج، گان با برادران وارنر و دی‌سی وارد همکاری شد تا ریبوت «جوخه انتحار» (The Suicide Squad) را بسازد. بهار سال ۲۰۱۹ از راه رسید و دیزنی تصمیم گرفت که فیلمساز را عفو کند و دوباره او را برای قسمت سوم این چندگانه پرفروش بازگرداند. این بازگشت پاندمی کووید-۱۹ را در پی داشت تا میان تولید «نگهبانان» سوم و دوم نزدیک به چهار سال فاصله بیفتد.

ماه گذشته گزارش شد که «ویل پولتر» در فیلم «نگهبانان کهکشان ۳» نقش «آدام وارلاک» را بازی می‌کند. شخصیت «آدام وارلاک» در صحنه پس از تیتراژ «نگهبانان کهکشان ۲» وعده داده شد، وقتی که عایشا با بازی «الیزابت دبیکی» به خدمتکار خود فاش می‌کند خلق شده تا نابودی «نگهبانان» برای همیشه را رقم بزند.

«چیکوودی ایووجی» بازیگر ۴۶ ساله اهل نیجریه بازیگر جدید دیگر «نگهبانان کهکشان ۳» در نقشی نامعلوم خواهد بود. او در تصویری که گان به اشتراک گذاشته به چشم می‌خورد و سابقه همکاری با فیلمساز در سریال «پیس‌میکر» (Peacemaker) اچ‌بی‌او مکس را دارد.

ایووجی در صفحه اینستاگرام خود بازی در این فیلم را تأیید کرده و می‌نویسد: «به عنوان یک هنرمند امیدوارید که به قهرمانی برخورد کنید که درها را به روی شما بگشاید. از [جیمز گان] متشکرم که عملاً درها را برای من از پاشنه درآورد. برویم بازی کنیم!»

قسمت اول «نگهبانان کهکشان» در سال ۲۰۱۴ بیش از ۷۷۲ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت، در حالی که قسمت دوم چندگانه در سال ۲۰۱۷ به فروش ۸۶۳ میلیون دلاری دست پیدا کرد. «کریس پرت»، «زویی سالدانا»، «دیو باتیستا»، «وین دیزل»، «بردلی کوپر»، «مایکل روکر»، «پام کلمنتیف»، «سیلوستر استالونه» و «کارن گیلان» در این دو فیلم نقش‌آفرینی کرده‌اند.

[حاوی اسپویلر از فیلم «جاودانگان»]

فیلم «جاودانگان» (Eternals) مارول جزئیاتی تازه از داستان احتمالی «نگهبانان کهکشان ۳» فاش کرد. در صحنه‌های پس از تیتراژ این فیلم شخصیت «پیپ ترول» با بازی «پتن اسوالت» معرفی شد که یکی از اعضای «نگهبانان بی‌نهایت» (Infinity Watch) است و در کتاب‌های کامیک مارول رابطه نزدیکی با «آدام وارلاک» و «درکس» دارد. بنابراین «پیپ ترول» به همراه دوستش «استارفاکس» یا «اروس» بردار «تانوس» با بازی «هری استایلز» ممکن است در قسمت سوم «نگهبانان» دیده شوند.

«نگهبانان کهکشان ۳» در حال حاضر قرار است ۵ مه سال ۲۰۲۳ اکران شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید