news-background
news-background

«اندرو گارفیلد» بازگشت به نقش «مرد عنکبوتی» در Spider-Man: No Way Home را تأیید نکرد

«اندرو گارفیلد» می‌گوید مارول و دیزنی برای بازی در نقش «پیتر پارکر» یا «مرد عنکبوتی» در «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» (Spider-Man: No Way Home) با او تماس نگرفته‌اند.

گارفیلد سی و هفت ساله در مصاحبه با پادکست «ام‌تی‌وی» در پاسخ به این پرسش که آیا سؤالات مکرر در مورد «مرد عنکبوتی» دنباله بعدی را خراب خواهد کرد یا نه می‌گوید: «چیزی برای خراب کردن وجود ندارد برادر! چیزی نیست که بخواهد اسپویل شود! باورکردنی نیست!»

او اضافه می‌کند:‌ «رفیق، به نظر من مسخره است. برای اینکه حساب توییتری دارم و می‌بینم که چگونه اغلب «مرد عنکبوتی» ترند می‌شود و مردم در مورد مسئله‌ای هیجان‌زده شده‌اند اما واکنش من این است: «بچه‌ها... [دست بردارید]» آرزو می‌کنم که می‌توانستم به همه بگویم و توصیه کنم که آرام بگیرند. در مورد چیزی جز خودم نمی‌توانم حرف بزنم، شاید بخواهند کاری انجام دهند. اما با من تماسی گرفته نشده.»

گارفیلد می‌گوید: «نمی‌خواهم چیزی را رد کنم. شاید بخواهند با من تماس بگیرند و بگویند: «سلام، مردم تمایل دارند شما بازی کنید.» شاید در حال انجام تحقیقات بازاریابی باشند!»

پیش‌تر شایعه بازی «توبی مگوایر» و «اندرو گارفیلد» در کنار «تام هالند» در نقش «مرد عنکبوتی» شنیده شده بود. حتی «آلفرد مولینا» از فیلم‌های «مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز» (The Amazing Spider-Man) بازگشت خود را به تأیید رسانده است. اما هالند و حالا گارفیلد این شایعات را تأیید نکرده‌اند.

گارفیلد در سال ۲۰۱۲ در «مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز» نقش «پیتر پارکر» را بازی کرد و سپس در دنباله آن نیز ظاهر شد. او پس از این فیلم‌ها در «سه‌تیغ هکسا» (Hacksaw Ridge) «مل گیبسون» بازی کرد و نامزد اسکار شد و در «سکوت» (Silence) برای «مارتین اسکورسیزی» جلوی دوربین رفت.

«مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» ۱۷ دسامبر ۲۰۲۱ اکران خواهد شد. مارول و دیزنی به صورت رسمی ویدیویی از این فیلم منتشر نکرده‌اند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید