news-background
news-background

«آنا د آرماس» در اسپین‌آف John Wick نقش اصلی را بازی می‌کند

«آنا د آرماس» که به تازگی در «وقتی برای مردن نیست» (No Time To Die) «جیمز باند» دیده شده، در حال مذاکره است تا به اسپین‌آف سینمایی «بالرینا» (Ballerina) ملحق شود.

«ددلاین» گزارش داده است که این بازیگر کوبایی تبار در اسپین‌آف زنانه «جان ویک» که در سال ۲۰۱۹ معرفی شد نقش اصلی را بازی خواهد کرد. «لنز وایزمن» که با فیلم‌های «دنیای زیرین» (Underworld) شناخته می‌شود بر روی صندلی کارگردانی این فیلم خواهد نشت.

این فیلم بر روی شخصیت زن جوان آدمکشی تمرکز می‌کند که به دنبال انتقام از افرادی است که خانواده‌اش را به قتل رسانده‌اند. نگارش فیلمنامه به «شی هتن» سپرده شده که نویسندگی «ارتش مردگان» به کارگردانی «زک اسنایدر» و «جان ویک: بخش ۳ – پارابلوم» را در کارنامه دارد.

«چاد استاهلسکی» فیلمبرداری «جان ویک ۴» را اخیراً به اتمام رسانده است. این فیلم با بازی «کیانو ریوز» ۲۷ می ۲۰۲۲ اکران خواهد شد. قسمت سوم چندگانه تابستان سال ۲۰۱۹ نزدیک به ۳۲۴ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت و تبدیل به پرفروش‌ترین عنوان استودیو در شبکه‌ نمایش خانگی در پنج سال گذشته شد. علاوه بر «جان ویک ۴»، لاینزگیت و شبکه استارز سریال پیش‌درآمد «کانتیننتال» (The Continental) با بازی «کالین وودل» در نقش «وینستون» جوان و «مل گیبسون» را در دست ساخت دارد. در «کانتیننتال» قرار بود «کیانو ریوز» نقش کوتاهی بازی کند، اما پیش‌تر تأیید شد که مشارکت او اتفاق نخواهد افتاد.

د آرماس به‌تازگی بازی در فیلم اکشن و جاسوسی «مرد خاکستری» (The Gray Man) با بازی «رایان گاسلینگ» و «کریس اوانز» را به پایان رسانده است.

 

۳۰نما کامل‌ترین آرشیو دانلود فیلم و دانلود سریال خارجی بدون سانسور با زیرنویس فارسی  

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید