news-background
news-background

آغاز فیلمبرداری Aquaman 2 و John Wick 4

 

تولید «آکوامن ۲» آغاز شد. عنوان تجاری این پروژه «آکوامن و قلمرو گمشده» (Aquaman and the Lost Kingdom) خواهد بود، اما در حال حاضر با نام «نکروس» (Necrus) فیلمبرداری می‌شود. «جیسون موموآ» و «امبر هرد» در این دنباله برای بازی در نقش‌های «آکوامن» و «مرا» و «جیمز وان» برای کارگردانی بازخواهند گشت.

«پاتریک ویلسون» دیگر بازیگر این دنباله در مصاحبه با «اینترتینمنت تونایت» وعده داده بود: «من فکر می‌کنم هر کاری که جیمز بسازد، وقتی برای یک دنباله برمی‌گردد، بزرگ‌تر و بهتر خواهد شد. و گسترده‌تر، لذت‌بخش‌تر، اکشن‌تر، و شخصیت‌پردازی‌شده‌تر، جذاب است. واقعاً لذت‌بخش است.»

موموآ نیز در مصاحبه با «برنامه درو بریمور» (The Drew Barrymore Show) گفته بود:‌ «پس از آنکه قسمت اول تمام شد با همکار نویسنده‌ام داستان قسمت دوم تصور و ایده‌هایی مطرح کردیم. بهترین نکته‌ای که می‌توانم به شما بگویم این است که از همکاری در نگارش فیلمنامه به‌شدت لذت بردم... همه احساساتمان را در آن آوردیم.»

«آکوامن و قلمرو گمشده» در حال حاضر قرار است ۱۶ دسامبر ۲۰۲۲ اکران شود.

فیلمبرداری «جان ویک ۴» (John Wick 4) نیز مانند «آکوامن ۲» و «چاقوکشی ۲» از دوشنبه این هفته آغاز شد. این دنباله قرار بود در ماه می گذشته همزمان با «ماتریکس ۴» اکران شود اما پاندمی مانع شکل‌گیری «روز کیانو ریوز» شد. «جان ویک ۴» در حال حاضر به ۲۷ می ۲۰۲۲ موکول شده است.

نگارش فیلمنامه این قسمت به «شی هتن» و «مایکل فینچ» سپرده شده و «اریکا لی» به همراه ریوز و استاهلسکی از جمله تهیه‌کنندگان فیلم خواهند بود. در هفته‌های گذشته گزارش شد که «رینا ساوایاما» خواننده و مدل بریتانیایی-ژاپنی و «دانی ین» در نقش شخصیتی که شخصیت «سابقه‌ای یکسان و دشمنانی یکسان» با «جان ویک» خواهد داشت به «جان ویک ۴» اضافه شده‌اند. علاوه بر این «کیانو ریوز» در نقش آدمکش بازنشسته‌ای که تحت تعقیب بازخواهد گشت و «چاد استاهلسکی» دوباره بر روی صندلی کارگردانی می‌نشیند. «بیل اسکاشگورد» نیز یکی از چهره‌های جدید این چندگانه سینمایی پرفروش خواهد بود. «لارنس فیشبورن» هم در مصاحبه با «کلایدر» بازگشت در نقش «شاه باوری» را به تأیید می‌رساند.

سال گذشته گزارش شد که شبکه استارز اسپین‌آف تلویزیونی «جان ویک» تحت عنوان «کانتیننتال» (The Continental) را پخش خواهد کرد و پیشینه بعضی از شخصیت‌ها را بازگو می‌کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۸ تیر ۱۴۰۰ ۰۹:۰۱

پیش بسوی بایکوته جهانی آکوامن ۲ که با اخراج نکردن امبر هرد دروغگو و دورو دوباره نشون داد هالیوود اخلاق براش هیچ ارزشی نداره و فقط تظاهر میکنه و شعار میده, حتی اگر بلیط مجانی سینماش هم بدن نمیرم, هیچ وقت هم این فیلم کثیف رو نمیبینم

نمایش اسپویل