news-background
news-background

Wonder Woman 1984 اکران می‌شود، اما با یک ماه تأخیر؛ تاریخ اکران Tenet نولان فعلاً تغییر نمی‌کند

استودیوی برادران وارنر اکران فیلم «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» (دانلود فیلم Wonder Woman 1984 با لینک مستقیم) را تا زمان فروکش کردن بحران ویروس کرونا به تعویق می‌اندازد. پیش‌تر شایعه‌ی انتشار فیلم «پتی جنکینز» در شبکه‌های استریمینگ به گوش می‌رسید، اما سپس برادران وارنر تأکید کرد که فیلم را قطعاً روی پرده می‌برد. استودیو ساعاتی پیش گزارش داد که فیلم به جای ۵ ژوئن در تاریخ ۱۴ آگست (۲۴ مرداد ماه ۱۳۹۹) اکران می‌شود.

انتشار پرفروش‌ترین چندگانه‌ی دی‌سی و وارنر در شبکه‌ی نمایش خانگی چندان منطقی به نظر نمی‌رسد. در حالی که هنوز برخی از تصمیم استودیوی یونیورسال برای انتشار فیلم انیمیشن «تور جهانی ترول‌ها» (Trolls World Tour) در بازار خانگی همزمان با اکران در سال‌های سینما در اوایل آوریل گیج‌ شده‌اند، بسیاری معتقدند که این اقدام جنبه‌ی آزمون و خطا دارد و بهترین بازار برای عرضه‌ی فیلم‌های پرخرج همچنان سالن‌های سینما خواهد بود.

«توبی امریک» مدیر برادران وارنر می‌گوید: «وقتی که ما برای «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» چراغ سبز نشان دادیم هدفمان اکران فیلم روی پرده‌های بزرگ بود و اکنون با افتخار اعلام می‌کنیم که برادران وارنر این فیلم را چهاردهم ماه آگست اکران می‌کند. امیدواریم که دنیا تا آن زمان به مکانی سالم‌تر و امن‌تر تبدیل شده باشد.»

تازه‌ترین اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

منابع نزدیک به استودیو می‌گویند ماه آگست سابقه‌ی خوبی در تاریخچه‌ی استودیو دارد و برای نمونه فیلم «جوخه‌ی انتحار» (Suicide Squad) در سال ۲۰۱۶ در این ماه افتتاح شده و ۷۴۶.۸ میلیون دلار فروخته است. «زن شگفت‌انگیز» اول نیز در سال ۲۰۱۷ نزدیک به ۸۲۲ میلیون دلار در بازارهای جهانی فروش کرد.

استودیوهای نیولاین، اتمیک مانستر، و استارلایت کالچر نیز اعلام کردند که فیلم «کینه‌جو» (Malignant) تازه‌ترین پروژه‌ی ترسناک «جیمز وان» را در تاریخ ۱۴ آگست اکران نمی‌کند. فیلم «در ارتفاعات» (In the Heights) ساخته‌ی «جان ام. چو» که فیلمی اقتباس شده از یک تئاتر موزیکال است همین سرنوشت را پیدا کرده و در تاریخ ۲۶ ژوئن اکران نخواهد شد. علاوه بر این انیمیشن «اسکوب!» (Scoob!) هم در تاریخ ۱۵ می عرضه نمی‌شود. اکران فیلم «باور» (Tenet) به کارگردانی «کریستفر نولان» همچنان به قوت خود در ۱۷ ژوئیه (۲۷ تیر ماه ۱۳۹۹) باقی است.

«لین مانوئل میراندا» تهیه‌کننده، بازیگر و نویسنده‌ی «در ارتفاعات» اخیراً در مصاحبه با «رزی اودانل» در این باره گفته است: «ما در حال ضبط موسیقی فیلم بودیم وقتی این اتفاقات روی دادند. آن فیلم هنوز کارهای ناتمام زیادی دارد. در حال ضبط بخش‌های پایانی موسیقی و میکس آن بودیم تا به نتیجه‌ی مطلوب دست پیدا کنیم.»

وقتی شرایط اکران فیلم‌ها به حالت عادی بازگردد، نزاع استودیوها برای در اولویت قرار گرفتن فیلم‌های چندصد میلیون دلاری‌شان دیدنی خواهد بود. با وجود اینکه هنوز هیچ چیز قطعی نیست، سالن‌داران معتقدند که فیلم‌های «یک جای آرام ۲» (A Quiet Place 2) پارامونت و «مولان» (Mulan) دیزنی باید زودتر از سایر عناوین اکران شوند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید