news-background
news-background

اولین تصویر از «مارک همیل» در فصل دوم سریال What We Do in the Shadows

اولین تصویر رسمی از شخصیت خون‌آشام «مارک همیل» در سریال «کارهایی که در تاریکی انجام می‌دهیم» (دانلود سریال What We Do in the Shadows با لینک مستقیم) منتشر شد. این سریال که برداشتی طنز از ژانر خون‌آشام است، با موفقیت از سینما به تلویزیون آمد و دنیای فیلم «تایکا وایتیتی» را گسترش داد. یکی از هواداران سریال «مارک همیل» است که در اپیزود ششم از فصل دوم به عنوان بازیگر مهمان ظاهر می‌شود. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

تصویر رسمی از همیل از طریق مجله‌ی «اینترتینمنت ویکلی» منتشر شده و او را در نقش رقیب «لازلو» نشان می‌دهد. پس از آنکه همیل در صفحه‌ی توئیترش به تحسین از سریال پرداخت، تهیه‌کنندگان تصمیم گرفتند نقش کوتاهی به او بسپارند. همیل می‌گوید: «ما اپیزود اول سریال را دیدیم، و نه تنها با نسخه‌ی سینمایی برابری می‌کرد، بلکه المان‌هایی را به آن افزود که من پیش‌تر نشنیده بودم مانند انرژی ومپایر. بازیگران یکی از بهترین‌ها در تاریخ تلویزیون‌اند. من حتی اگر از محل فیلمبرداری ملاقات هم می‌کردم راضی بودم، آن‌ها قطعاً به من نیاز نداشتند تا بیایم و همه‌چیز را خراب کنم. اما فکر کردم فیلمنامه را بخوانم و ببینم چه چیزی در ذهن‌شان می‌گذرد. انتظار داشتم نقش همسایه‌ای به من بدهند. وقتی دیدم که نقش یک خون‌آشام را باید بازی کنم، از جا پریدم. چه افتخار بزرگی!»

همیل در مورد چالش‌های بازی در این نقش می‌گوید: «یکی از چالش‌های واقعی همکاری با «مت بری» این بود که سعی کنم به خنده نیفتم. هر جمله‌ای که به زبان می‌آورد وقیح‌تر و ناپسندتر از جمله‌ی قبلی بود. «مارک همیل» بازیگر فکر می‌کرد مضحک است اما شخصیت من در سریال نه. بسیار کوشیدم تا جای ممکن در شخصیت خود بمانم.»

«کارهایی که در تاریکی انجام می‌دهیم» چهارشنبه‌ها از شبکه‌ی FX روی ایر می‌رود. «کیوان نوواک»، «مت بری»، «هاروی گیلان»، «مارک پراکش» و «ناتیشا دمتریو» از جمله بازیگران این سریال‌اند. «تایکا وایتیتی» یکی از تهیه‌کنندگان این مجموعه است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید