news-background
news-background

«تام هاردی»: برای روبرو شدن «مرد-عنکبوتی» و «ونوم» در Venom 3 هر کاری بتوانم می‌کنم

هاردی تمایل دارد «ونوم» در مقطعی با «مرد-عنکبوتی» مقابله کند.

 

«تام هاردی» با فیلم «ونوم: بگذار کشتار به پا شود» (Venom: Let There Be Carnage) با کارگردانی «اندی سرکیس» به چندگانه «ونوم» سونی باز می‌گردد، اما این بازیگر از حالا مشتاق است تا در فیلم دیگری نقش شخصیت شرور دنیای «مرد-عنکبوتی» را تکرار کند و سه‌گانه‌ای را به پایان برساند. هاردی در مصاحبه جدیدی با «اسکوایر» تأیید می‌کند که برای بازگشت به قسمت سوم «ونوم» تمایل دارد. پیش‌تر گزارش شده بود که نام هاردی در قسمت دوم برای اولین بار به عنوان داستان‌پرداز» (Story by) ذکر خواهد شد.

هاردی می‌گوید: «به قسمت سوم هم فکر می‌کنم، چون به نظرم باید این دنباله را نیز همزمان نوشت. تا وقتی قسمت دوم پرفروش نشود، قسمت سوم چراغ سبز نخواهد گرفت، اما استودیو واقعاً از دومین قسمت راضی است.»

در قسمت سوم ممکن است «ونوم» با شخصیت «مرد-عنکبوتی» با بازی «تام هالند» مواجه شود. هالند به لطف تواق سونی و دیزنی در «دنیای سینمایی مارول» این نقش را بازی کرده، بنابراین پیش از آنکه چنین پروژه‌ای ساخته شود، استودیوها ابتدا باید موانع حقوقی از سر راه بردارند. با این حال، هاردی امیدوار است که این تقابل در قسمت سوم شکل بگیرد.

هاردی می‌گوید: «بی‌مبالاتی بود اگر برای شکل‌گیری هر نوع پیوندی تلاش نمی‌کردم. این نقش را نمی‌پذیرفتم اگر از هر فرصتی یا احتمالی استقبال نکرده بودم و از آن به وجد نیامده بودم. بدیهی است که بسیار جاه‌طلبانه است که توسط یک فرد به تنهایی پیوند برقرار شود، و نیازمند سطح بالاتری از دیپلماسی و ذکاوت است که بنشینند و بحث کنند و به آن میدان وارد شوند.»

هاردی اضافه می‌کند: «هر دو طرف باید تمایل داشته باشند، نمی‌دانم چرا نباید این را بخواهند. امیدوارم و با قدرت، با هر دو دست، و مشتاقانه به سمت این احتمال هدایتش می‌کنم، و هر کاری می‌کنم تا عملی شود. اما وقتی ۱۰۰ متر را می‌دوی احمقانه است که به بازی‌های المپیک نروی، بنابراین بله! می‌خواهم در آن میدان حضور داشته باشم.»

در بخش دیگری از این مصاحبه، هاردی در مورد فیلم «مکس دیوانه: جاده خشم» (Mad Max: Fury Road) می‌گوید: «آن فیلم در نهایت به شخصیت «فیوریوسا» تعلق داشت که البته عالی بود. «جاده خشم». فیوریوسا. نام شخصیت در عنوان وجود داشت. نحوه توضیحش جالب بود. اگر حالا این فیلم را ببینید، متوجه انتقالی خواهید شد، از «مکس دیوانه» به «فیوریوسا». چیزی که حالا می‌خواهند بسازند این است. فیوریوسا.»

«ونوم: بگذار کشتار به پا شود» ۲۴ سپتامبر در سالن‌های سینما اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۴ آذر ۱۴۰۰ ۱۹:۴۳

عین رئیس جمهور ترومپت حرف میزنه

نمایش اسپویل