news-background
news-background

فیلم Underground 6 نت‌فلیکس با بازی «رایان رینولدز» و «پیمان معادی» منتشر شد

فیلم جدید «مایکل بی» که با همکاری «پیمان معادی» و «رایان رینولدز» ساخته شده سرانجام از نت‌فلیکس منتشر شد. «۶ زیرزمینی» (6 Underground) در سالن‌های سینما به صورت محدود اکران می‌شود و از طریق نت‌فلیکس عرضه شده است. این فیلم تاکنون از ۲۹ نقد ثبت شده در «راتن تومیتوز» امتیاز ۳۸ درصد دریافت کرده و شرایط چندان مساعدی از این حیث ندارد.

با این حال امتیاز منتقدین برای «۶ زیرزمینی» در قیاس با دیگر آثار بی وضعیت بهتری دارد. امتیاز دنباله‌ی «ترنسفورمرها»ی بی بین ۱۵ تا ۳۵ درصد بود و حتی «پسران بد ۲» امتیازی بهتر از ۲۳ درصد کسب نکرد. اما «۶ زیرزمینی» نقدهایی شبیه به «آرماگدون» (Armageddon) بی در سال ۱۹۹۸ و امتیازی پایین‌تر از «جزیره»، «پسران بد»، «رنج و گنج» (Pain & Gain)، «۱۳ ساعت»، قسمت اول «ترنسفورمرها» و «صخره» (The Rock) محصول ۱۹۹۶ دریافت کرده که بهترین فیلم بی در «راتن تومیتوز» است. هیچ‌یک از فیلم‌های بی گواهینامه‌ی «تازه» (Fresh) دریافت نکرده اما سه فیلم به تهیه‌کنندگی او از جمله «یک جای آرام» (A Quiet Place)، «بامبلبی» و «ویجا: خاستگاه شیطان» (Ouija: Origin of Evil) موفق به کسب این گواهینامه شده‌اند.

«رایان رینولدز» نیز با این فیلم از سال ۲۰۱۶ و فیلم «جنایتکار» (Criminal) پایین‌ترین امتیازات را از منتقدین گرفته است. برترین فیلم‌های او در «راتن تومیتوز» شامل «میسیسیپی گرایند» (Mississippi Grind) با امتیاز ۹۱ درصد، «سرزمین ماجراجویی» (Adventureland) با امتیاز ۸۸ درصد، «مدفون» (Buried) با امتیاز ۸۶ درصد، «ددپول» (Deadpool) با امتیاز ۸۵ درصد، و «ددپول ۲» با امتیاز ۸۴ می‌شوند. بدترین فیلم‌های او نیز «آر.آی.پی.دی.» (R.I.P.D) با ۱۳ درصد، «ون وایلدر» (Van Wilder) با ۱۸ درصد «از خود بی‌خود» (Self/less) با ۱۹ درصد و «کرم‌های شب‌تاب باغ» (Fireflies in the Garden) با ۲۲ درصد بوده‌اند.

فیلم‌های «درباره‌ی الی» و «جدایی نادر از سیمین» معادی در «راتن تومیتوز» از امتیازات بسیار بالای ۹۹ درصد برخوردارند و بهترین آثار او به شمار می‌روند. فیلم «کمپ اکس-ری» (Camp X-Ray) با بازی معادی و «کریستن استوارت» هم که در سال ۲۰۱۴ ساخته شد با امتیاز ۷۵ درصد مانند دو فیلم یاد شده گواهینامه‌ی «تازه» دریافت کرده است. معادی سال ۲۰۱۶ در سریال «شب» (The Night of) شبکه‌ی اچ‌بی‌او که امتیاز ۹۶ درصد دریافت کرده است نیز نقش «سلیم خان» را بازی کرد.

رینولدز در «۶ زیرزمینی» با «رت ریز» و «پل ورنیک» نویسندگان «ددپول» همکاری کرده و در مقابل «پیمان معادی»، «ملنی لوران»، «کوری هاکینز»، «آدرینا آرخونا»، «مانوئل گارسیا-رالفو»، «بن هاردی» و «دیو فرانکو» قرار گرفته است. داستان فیلم در مورد گروهی از افراد است که مرگ خود را شبیه‌سازی می‌کنند تا بتوانند در سراسر دنیا جنایت‌کاران را به دام بیندازند. «یک» با بازی رینولدز، میلیاردری که ثروتش را از راه سرمایه‌گذاری بر روی نوعی آهن‌ربا به دست آورده یک جاسوس، یک آدمکش، یک سارق، یک دکتر و یک راننده را گرد هم جمع می‌کند. آن‌ها در اولین مأموریت‌شان در فلورانس ایتالیا وکیل کشور خیالی و ستمگر «توران» را به قتل می‌رسانند. «یک» سعی می‌کند با صحنه‌سازی یک کودتا دیکتاتور توران را سرنگون سازد و برادرش مراد با بازی معادی را جانشین او کند.

بخش‌هایی از فیلم ۱۵۰ میلیون دلاری نت‌فلیکس در امارات متحده‌ی عربی فیلمبرداری شده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۳ آذر ۱۳۹۸ ۲۰:۴۷

همکاری اینا با هم مثل رابطه خیارشور و ماسته،هیچ جوره به هم نمیخورن.

نمایش اسپویل
۲۴ آذر ۱۳۹۸ ۲۱:۱۶

ما که خیار شور و ماستو با عرق میخوریم، خوبم هست.

نمایش اسپویل