news-background
news-background

Uncut Gems هفتمین فیلم تاریخ با بیشترین الفاظ رکیک

براساس یک پژوهش جدید مشخص شد که فیلم «الماس تراش‌نخورده» (Uncut Gems) به لطف ناسزاگویی‌های مکرر شخصیت «هاوی» با بازی «آدام سندلر»، با ۴۰۸ دشنام یا ۳ دشنام در هر دقیقه، در رده‌ی هفتم فیلم‌هایی قرار گرفته است که در طول تاریخ سینما بیشتر استفاده را از الفاظ رکیک داشته‌اند.

«اسکرین ایت!» گزارش داده است که فیلم برادران سفدی یک پله پایین‌تر از «کازینو» به کارگردانی «مارتین اسکورسیزی» با ۴۲۰ ناسزا قرار دارد. در صورتی که از فیلم «شبکه‌ی ناسزا: فیلم» (Swearnet: The Movie) – مستندی که در مورد الفاظ رکیک ساخته شده – چشم‌پوشی شود، فیلم «گرگ وال استریت» با ۵۶۹ لفظ رکیک در ۱۸۰ دقیقه در رتبه‌ی اول جای می‌گیرد.

«الماس تراش‌نخورده» ۲۵ دسامبر در سراسر آمریکا اکران شد. این فیلم با استقبال منتقدین همراه شده و رکوردهای استودیوی A24 را هم شکسته است. سندلر در فیلم نقش جواهر فروشی نیویورکی را بازی می‌کند که علاقه‌ی دیوانه‌واری به قمار دارد. دیگر بازیگران فیلم شامل «کوین گارنت» ستاره‌ی ان‌بی‌ای، «لاکیث استنفیلد»، «ایدینا منزل» و «جولیا فاکس» می‌شوند.

فیلم «دولمایت اسم من است» با بازی «ادی مورفی» که سال گذشته‌ی میلادی از نت‌فلیکس پخش شد نیز در این فهرست در رده‌ی ۹۵ قرار گرفته است. «اوقات خوش»، دیگر فیلم برادران سفدی با بازی «رابرت پتینسون» هم جایگاه ۱۱۱ را به خود اختصاص داده است.

«الماس تراش‌نخورده» جاش و بنی سفدی در پنج روز اول اکران ۱۸.۸ میلیون دلار فروش کرد و رکورد فیلم‌ «نیمه‌ی تابستان» به کارگردانی «آری استر» را به عنوان پرفروش‌ترین فیلم استودیوی A24 در پنج روز اول اکران شکست. این فیلم از مخاطبین نمره‌ی C+ «سینمااسکور» دریافت کرده و به یکی از سودآورترین فیلم‌های استودیو تبدیل شده است. فیلم «موروثی» (Hereditary) در حال حاضر با فروش جهانی ۷۹ میلیون دلاری رکورددار پرفروش‌ترین فیلم‌های استودیوی A24 است و پس از آن «لیدی برد» ساخته‌ی «گرتا گرویگ» با ۷۸ میلیون دلار در رتبه‌ی دوم قرار دارد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید