news-background
news-background

The Witcher: Blood Origin: نت‌فلیکس پیش‌درآمد سریال «ویچر» را معرفی کرد

نت‌فلیکس اعلام کرد که پیش‌درآمد «ویچر» (دانلود سریال The Witcher با لینک مستقیم) را به شکل یکی مینی‌سریال تحت عنوان «ویچر: منشأ خون» (The Witcher: Blood Origin با لینک مستقیم) تولید می‌کند. این مینی‌سریال در قالب شش اپیزود لایو-اکشن ساخته خواهد شد و پیش‌درآمدی خواهد بود برای «ویچر». داستان پیش‌درآمد در دنیای الف‌ها روی می‌دهد و به ۱۲۰۰ سال پیش از وقایع سریال «ویچر» می‌رود. سریال پیشینه‌ی اولین ویچر را روایت می‌کند و رویدادهای آن به «اتصال دنیاها» می‌رسد، وقتی که عوالم هیولاها، انسان‌ها و الف‌ها در هم ادغام می‌شود. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

سریال قرار است در بریتانیا فیلمبرداری شود اما بازیگران و تاریخ شروع تولید هنوز مشخص نشده. «دکلن دی بارا» تهیه‌کننده‌ی اجرایی و شورانر پروژه است و «لورن اس. هیسریش» به عنوان دیگر تهیه‌کننده‌ی اجرایی در کنار او خواهد بود. «آندژی ساپکوفسکی» نیز به عنوان مشاور هنری فعالیت خواهد کرد. دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی پروژه «تومک باگینسکی»، «شان دنیل» و «جیسون براون» خواهد بود.

در فصل اول سریال «ویچر» که اواخر سال ۲۰۱۹ پخش شد «هنری کویل» نقش اصلی را بازی کرد. بنا بر اعلام نت‌فلیکس، فصل اول در چهار هفته‌ی ابتدایی ۷۶ میلیون بیننده را به خود جذب کرده است. تماشای انلاین فیلم خارجی.

هیسریش می‌گوید: «بسیار خوشحالم که با دکلن و نت‌فلیکس بر روی این پیش‌درآمد کار می‌کنم. یک چالش هیجان‌انگیز است که دنیای «ویچر» که توسط ساپکوفسکی خلق شده را گسترش می‌دهد و من بسیار مشتاقم که شخصیت‌های جدیدی را به هواداران معرفی کنیم و داستانی اریجینال را روایت کنیم که دنیای جادویی و افسانه‌ای ما را حتی غنی‌تر کند.»

دکلن دی بارا می‌گوید: «به عنوان یکی از هواداران همیشگی فانتزی، از بازگویی داستان «ویچر: منشأ خون» بیش از اندازه هیجان‌زده‌ام. پرسشی که وقتی کتاب‌های «ویچر» را خواندم در ذهنم شکل گرفت این بود که دنیای الف‌ها پیش از آنکه انسان‌ها ناگهان از راه برسند چگونه بوده است؟ من همیشه از ظهور و سقوط تمدن‌ها، اینکه چگونه علم، اکتشاف و فرهنگ، درست پیش از سقوط شکوفا می‌شود شگفت‌زده شده‌ام. اینکه چطور دریایی از علم و دانش ظرف مدت کوتاهی اغلب با استعمار برای همیشه از بین می‌رود و تاریخ بازنویسی می‌شود و تنها ذره‌هایی از تمدن را باقی می‌گذارد. «ویچر: منشأ خون» داستانی در مورد تمدن الف‌ها پیش از سقوطش را روایت می‌کند و مهم‌تر از همه تاریخچه‌ی فراموش‌شده‌ی اولین ویچر را فاش می‌سازد.»

ژانویه سال ۲۰۲۰ نت‌فلیکس اعلام کرد که یک اسپین-آف انیمیشن به نام «ویچر: کابوس گرگ» (The Witcher: Nightmare Of The Wolf) را با تمرکز بر پیشینه‌ی شخصیت «وسمیر» استاد «گرالت» تولید می‌کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۷ مرداد ۱۳۹۹ ۰۰:۲۴

یه حرکت ضعیف از نتفلیکس! وقتی سریال اصلی هنوز به جایی نرسیده اسپین اف میسازی براش؟؟ پول مفت داری اینطوری میخوای خرج کنی؟ اگه اینقدر پول داشتی نمیزاشتی فصل اول با اون مشکلات بعضا کمبود بودجه ساخته بشه! طرفداراش باید نگران بشن! نتفلیکس داره به کمیت فکر میکنه تا کیفیت!

نمایش اسپویل
۶ مرداد ۱۳۹۹ ۲۳:۰۲

جان عمتون تمرکز کنین رو خدا سریال نهایتا پیش درآمد هم ساختین برای شناخت بیشتر شخصیت ها یا افسانه ها و فضای بازی باشه

نمایش اسپویل