news-background
news-background

The Witcher همچنان محبوب‌ترین سریال دنیا؛ آغاز فیلمبرداری فصل دوم

سریال «ویچر» (دانلود سریال The Witcher با لینک مستقیم) نت‌فلیکس اگرچه اواخر ماه دسامبر عرضه شد اما یکی از پربیننده‌ترین عناوین سال ۲۰۱۹ شبکه نام گرفت. این سریال به چنان موفقیتی رسید که هواداران بلافاصله محتوای بیشتری طلب کردند و فروش کتاب‌ها و بازی ویدیویی «ویچر» را در طول دو ماه گذشته بالاتر بردند. از این رو آن‌ها خوشحال خواهند شد اگر بدانند فیلبرداری فصل دوم «ویچر» به صورت رسمی آغاز شده است. تا انتشار اپیزودهای جدید زمان زیادی باقی مانده اما فیلمبرداری زودتر از موعد کلید خورده و مخاطبین به این ترتیب فصل دوم را هم زودتر خواهند دید.

تا این لحظه اطلاعات زیادی از فصل بعدی منتشر نشده اما «لورن هیسریش» شورانر سریال جزئیات اندکی در مصاحبه‌های قبلی خود فاش کرده است. اولاً، روایت از هم گسیخته‌ی سریال به شکل دیگری درخواهد آمد. هیسریش برای معرفی شخصیت‌های سیری و ینیفر این نوع روایت را انتخاب کرده بود. حالا با معرفی نسبی شخصیت‌ها امکان روایت داستان به صورت منسجم‌تر وجود دارد. آن نوع قصه‌گویی یکی از بحث‌برانگیزترین عناصر فصل اول بود.

البته این بدان معنا نیست که فلش‌بکی در فصل دوم وجود نخواهد داشت. هیسریش فاش می‌کند که یکی از بزرگ‌ترین اشتباهاتش در فصل اول این بوده است که با ورود به زمان‌های مختلف، سن و ظاهر شخصیت‌ها را متمایز نساخته است. بنابراین هواداران باید منتظر دیدن ظاهر متفاوت شخصیت‌ها در بعضی لحظات فصل جدید باشند.

فصل اول سریال از مجموعه داستان‌های کوتاه «اندژی ساپکوفسکی» تحت عنوان «آخرین آرزو» اقتباس شد. هنوز مشخص نیست که فصل بعدی اقتباس از این کتاب‌ها را به پایان می‌رساند یا اقتباسی است از رمان «شمشیر سرنوشت». فصل دوم در بریتانیا از جمله «میلتون گور» و «ردهندز فارست» فیلمبرداری می‌شود.

شایعه‌ی بازی «مارک همیل» ستاره‌ی «جنگ ستارگان» در نقش «وسمیر» شنیده می‌شود. علاوه بر این، نت‌فلیک دو «ویچر» جدید به نام‌های «لمبرت» و «کوئن» را به فصل دوم اضافه خواهد کرد.

«بیزینس اینسایدر» با استناد به اطلاعات ثبت شده در «پاروت آنالیتیکس» روز دوشنبه گزارش داد که علی‌رغم کاهش استقبال از «ویچر» در آمریکا، سریال هنوز در سراسر دنیا پربیننده است. در زمان انتشار فصل اول از نت‌فلیکس در ماه دسامبر، این سریال فانتزی پس از «چیزهای عجیب» (Stranger Things) و «مندلوری» (The Mandalorian) دیزنی+ در رتبه‌ی سوم قرار داشت. اما در پایان سال این «ویچر» بود که از «بیبی یودا» و همراهانش پیشی گرفت و محبوب‌ترین سریال دنیا لقب گرفت.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۳۰ بهمن ۱۳۹۸ ۱۹:۱۴

"کی از بزرگ‌ترین اشتباهاتش در فصل اول این بوده است که با ورود به زمان‌های مختلف، سن و ظاهر شخصیت‌ها را متمایز نساخته است." اینو راست میگه. منی که هیچ پیش زمینه ای نداشتم از داستان گیج شدم!!!

نمایش اسپویل