news-background
news-background

The Witcher: «آنیا شالترا» از مشکلات بازی در نقش «ینیفر» می‌گوید

[حاوی اسپویلر از سریال «ویچر»]

در سریال «ویچر» (The Witcher) شبکه‌ی نت‌فلیکس، هیچ بازیگری به اندازه‌ی «آنیا شالترا» که در نقش «ینیفر» بازی می‌کند، تغییر و تحول فیزیکی را تجربه نمی‌کند. او می‌گوید به خاطر این شخصیت رنج‌های زیادی متحمل شده است.

داستان شخصیت «ینیفر» در ابتدا با بدرفتاری و تحقیر به علت ظاهر غیرمعمولش آغاز می‌شود، اما در ادامه با ورود به دنیای جادو زندگی تازه‌ای برای خود می‌سازد. در سه اپیزود ابتدای سریال، او یک شخصیت تنها و بی‌کس است که حتی در جادوگری هم توفیقی به دست نمی‌آورد. او دختری گوژپشت است با آرواره‌ای منحرف شده.

آنیا برای بازی در این نقش باید از اعضای مصنوعی بدن استفاده می‌کرد و ساعت‌ها در یک حالت باقی می‌ماند و مطابق انتظار درد می‌کشید. او در این خصوص می‌گوید: «رشته‌های عصبی کمرم دچار گرفتگی شدیدی شده بود و پس از بازی در این نقش باید تا مدت‌ها به ماساژ درمانی می‌رفتم! بسیار ناخوشایند بود. اما علی‌رغم این مسئله به بازی من کمک کرد، ما سعی کردیم تا جایی که ممکن است از ناخوشایندی آن بکاهیم. اما به این علت که آن حالت را بدون تأمل انتخاب کرده بودیم و باید سریع‌تر تصمیم می‌گرفتیم، نتوانستیم روش انجام بازی را اصلاح کنیم.»

شالترا اضافه می‌کند: «من از تصمیماتی که گرفته می‌شد راضی بودم. گریمی که شیطان را تجسم می‌کند سنگین بود زیرا تمام بدنم را می‌پوشاند. اما آن عضو مصنوعی که زیر لباسم قرار می‌گرفت سنگین نبود اما بسیار خیس می‌شد.» آنیا خوشبختانه مجبور نشد زیاد این تجهیزات را تحمل کند زیرا به شکل دردآوری تغییر شکل پیدا می‌کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید