news-background
news-background

سریال The Politician با فصل سوم به پایان می‌رسد؛ تاریخ پخش فصل پانزدهم America’s Got Talent و فصل دوم Titan Games

«رایان مورفی» تأیید کرد که فصل دوم سریال «سیاستمداران» همچنان قرار است در ماه‌ ژوئن از نت‌فلیکس پخش شود، اما فصل سوم و پایانی با تأخیری طولانی تولید و عرضه می‌شود.

تا پخش فصل دوم «سیاستمداران» (دانلود سریال The Politician با لینک مستقیم) هنوز چند ماه باقی مانده اما «رایان مورفی» خالق سریال به فصل سوم و پایانی آن فکر می‌کند که ممکن است طولانی‌تر از معمول شود. مورفی چهارشنبه گذشته در مصاحبه با «کلایدر» از آینده‌ی «سیاستمداران» گفت و اینکه چقدر مشتاق است «پیتون هوبارت» با بازی «بن پلات» را ببیند که برای ریاست جمهوری آمریکا رقابت می‌کند. با این حال، فاصله میان فصل دوم و فصل احتمالی سوم با توجه به توقف فیلمبرداری پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی در هالیوود بیش از همیشه خواهد بود.

مورفی می گوید: «من و فکر می‌کنم تمامی عوامل می‌خواهیم در مجموع سه فصل از سریال ساخته شود. به نظر من با توجه به نحوه‌ی پایان فصل دوم، ترجیح می‌دهم که اجازه دهم چند سالی بگذرد و «بن پلات» برای رقابت نهایی خود کمی سالخورده‌تر شود. آن رقابت انتخابات ریاست جمهوری خواهد بود. این چیزی است که همیشه در ذهن داشته‌ایم و من فکر می‌کنم برنامه‌ی ما همین باشد.»

انتظار هواداران برای فصل سوم بنابر این اظهارات بسیار طولانی خواهد بود، اما آن‌ها برای فصل دوم که اواسط ماه ژوئن عرضه می‌شود لازم نیست زیاد صبر کنند. مورفی فیلمبرداری و تدوین فصل دوم به فاصله‌ی کوتاهی پیش از تعطیلی هالیوود به پایان رسید و عوامل با رعایت فاصله‌گیری اجتماعی آخرین ویرایش‌ها را بر روی آن انجام دادند.

مورفی می‌گوید: «خوش‌شانس بودیم که فیلمبرداری و تدوین فصل دوم را پیش از شیوع کرونا تمام کردیم. تمامی هفت اپیزود را به پایان رساندیم. فصل دوم فوق‌العاده است و در حال حاضر سعی می‌کنیم ترکیب درست آن‌ها را در دوران فاصله‌گیری اجتماعی کشف کنیم. فصل دوم اواسط ماه ژوئن بیرون می‌آید. به آن واقعاً افتخار می‌کنم.»

مورفی قراردادی پنج ساله و ۳۰۰ میلیون دلاری با نت‌فلیکس بسته و پروژه‌های زیادی در حال توسعه دارد. از جمله‌ی آن‌ها «هالیوود» (Hollywood) است که جمعه ۱ می (۱۲ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹) منتشر می‌شود.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

شبکه‌ی NBC تاریخ پخش  فصل پانزدهم «آمریکا استعداد دارد» (دانلود سریال America’s Got Talent با لینک مستقیم) را اعلام کرد. این مسابقه با «سوفیا ورگارا» به عنوان داور جدید در کنار «سایمون کاول»، «هایدی کلوم»، و «هاوی مندل» ۲۶ می (۶ خرداد ماه ۱۳۹۹) از شبکه‌ی NBC روی ایر خواهد رفت. ورگارا و کلوم جانشین «گابریل یونیون» و «جولین هیو» می‌شوند که نوامبر گذشته به شکلی بحث‌برانگیز انصراف دادند.

فصل دوم مسابقه‌ی ورزشی «بازی تایتان‌ها» (The Titan Games) شبکه‌ی NBC نیز قرار است دوشنبه ۲۵ می (۵ خرداد ماه ۱۳۹۹) روی ایر برود. «دووین جانسون» مجری و تهیه‌کننده‌ی این مجموعه است. تمامی اپیزودهای فصل دوم «بازی تایتان‌ها» پیش از تعطیلی هالیوود و شیوع ویروس کرونا در آمریکا فیلمبرداری شد. با این حال فیلمبرداری «جنگجوی نینجای آمریکایی» (American Ninja Warrior) دیگر مسابقه‌ی ورزشی NBC متوقف شده و وضعیت روشنی ندارد.

فصل اول «بازی تایتان‌ها» به صورت میانگین ۶ میلیون بیننده را تا یک هفته پس از پخش به خود جذب می‌کرد. اپیزود اول فصل گذشته که سوم ژانویه ۲۰۱۹ روی ایر رفت در تمامی پلتفرم‌ها  ۱۰.۵ میلیون بیننده ۱۸ تا ۴۹ ساله داشت.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید