news-background
news-background

The Patrick Star Show: دومین اسپین‌آف «باب اسفنجی» سفارش ساخت گرفت

برای شریک جرم «باب اسفنجی» یک اسپین‌آف جداگانه ساخته می‌شود. شبکه‌ی نیکلودین در حال انجام مذاکرات نهایی است تا «شوی پاتریک استار» (The Patrick Star Show) را به عنوان یک اسپین‌آف انیمیشن برای «باب‌اسفنجی شلوارمکعبی» (دانلود سریال SpongeBob SquarePants با لینک مستقیم) به تولید برساند. این سریال به صورت ویژه برای شخصیت «پاتریک استار» با صداپیشگی «بیل فیگرباکی» ساخته خواهد شد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

انتظار می‌رود فصل اول این اسپین‌آف در قالب ۱۳ اپیزود توسط نویسندگان سریال اصلی به تولید برسد. «شوی پاتریک استار» بنابر ادعای منابع نزدیک به شبکه، سریال جدید در مورد پاتریک و خانواده‌ی او خواهد بود و فیگرباکی به صداپیشگان و شخصیت‌های به کلی جدیدی می‌پیوندد و پیش‌بینی می‌شود که شخصیت‌های سریال «باب اسفنجی» هم گاهی در اسپین‌آف ظاهر شوند. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

اوایل سال ۲۰۱۹ گزارش شد که «برایان رابینز» مدیریت شبکه‌ی نیکلودین برای تولید اسپین‌آف تمایل نشان داده است. اولین اسپین‌آف «کمپ کورال» (Kamp Koral) بود که سفارش ساخت ۱۳ اپیزود را دریافت کرده و قرار است پیش‌درآمدی برای سریال اصلی باشد. این اسپین‌آف از شبکه‌ی CBS All Access روی ایر خواهد رفت.

اسپین‌آف جدید «شوی پاتریک استار» یکی از چند پروژه‌ی جدید انیمیشن شبکه‌ی نیکلودین است. این شبکه اخیراً اعلام کرده بود که از کتاب «کبوتران واقعی با جنایت مبارزه می‌کنند» (Real Pigeons Fight Crime) نوشته‌ی «اندرو مک‌دونالد» اقتباسی تلویزیونی به تهیه‌کنندگی «جیمز کوردن» می‌سازد.

«باب‌اسفنجی شلوارمکعبی» که در سال ۱۹۹۹ توسط «استیون هیلنبرگ» فقید خلق شده در مورد ماجراجویی‌های باب‌اسفنجی و دوستان خود است که زیر آب‌های دریا زندگی می‌کنند. این سریال به بیش از ۵۰ زبان پخش شده و به صورت میانگین در هر فصل بیش از ۱۰۰ میلیون بیننده دارد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید