news-background
news-background

فیلم The Mitchells vs. The Machines پربیننده‌ترین انیمیشن تاریخ نت‌فلیکس شد

فیلم «میچل‌ها علیه ماشین‌ها» (The Mitchells vs. The Machines) با صداپیشگی «دنی مک‌براید» و «الیویا کولمن» پربیننده‌ترین انیمیشن تاریخ نت‌فلیکس شد.

نت‌فلیکس می‌گوید این عنوان کمدی علمی-تخیلی که محصول سونی پیکچرز انیمیشن است، در ۲۸ روز اول ۵۳ میلیون خانوار بیننده داشته است. «روی ماه» (Over the Moon) و «ویلوبی‌ها» (The Willoughbys) پربیننده‌ترین انیمیشن‌های قبلی شبکه با ۴۳ و ۳۸ میلیون خانوار بیننده بودند.

نت‌فلیکس گزارش می‌دهد که فیلم «پدرانگی» (Fatherhood) «کوین هارت» نیز در ۲۸ روز اول انتشار ۷۴ میلیون خانوار بیننده، و «ارتش مردگان» (Army of the Dead) «زک اسنایدر» ۷۵ میلیون خانوار بیننده داشته است. «آزادسازی» (Extraction) با بازی «کریس همسورث» و «گلشیفته فراهانی» با ۹۹ میلیون خانوار بیننده همچنان پربیننده‌ترین فیلم تاریخ نت‌فلیکس است.

در گزارش نت‌فلیکس آمده است که سریال «شیرین دندان» (Sweet Tooth) به فهرست ۱۰ سریال اریجینال انگلیسی-زبان شبکه راه پیدا کرده است. این شبکه علاوه بر این میزان بینندگان بعضی از عناوین بدون فیلمنامه‌اش مانند «بیش از حد جذاب» (Too Hot to Handle) را نیز فاش کرده است.

داستان سریال «شیرین دندان» بر روی یک انسان-گوزن به نام گاس با بازی «کریستین کانوری» و ولگردی با بازی «تامی جپرد» تمرکز می‌کند که ماجراجویی شگفت‌انگیزی برای یافتن معنای خانه آغاز کرده‌اند. هشت اپیزود او این سریال جمعه ۴ ژوئن به صورت همزمان از نت‌فلیکس پخش خواهد شد.

سریال «شیرین دندان» که ۴ ژوئن منتشر شد توسط ۶۰ میلیون خانوار بیننده دیده شده و در رده ششم پربیننده‌ترین سریال‌های انگلیسی-زبان تاریخ شبکه و بالاتر از «امیلی در پاریس» (Emily In Paris) و پایین‌تر از «گامبی وزیر» (The Queen's Gambit) که ۶۲ میلیون خانوار بیننده داشت قرار گرفته است. «بریجرتون» (Bridgerton) با ۸۲ میلیون خانوار پربیننده‌ترین سریال اریجینال انگلیسی-زبان تاریخ نت‌فلیکس است.

نت‌فلیکس گزارش می‌دهد که «بیش از حد جذاب» در فصل دوم دارای ۲۹ میلیون خانوار بیننده بوده، در حالی که فصل اول این مجموعه ۵۱ میلیون خانوار بیننده بوده است. این اولین بار است که نت‌فلیکس آمار بینندگان فصل دوم یک سریال را اعلام می‌کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید