news-background
news-background

The Mandalorian پربیننده‌تر از Stranger Things شد

به نظر می‌رسد که «مندو» سرانجام بر بچه‌های شهر هاکینز غلبه گشته و پربیننده‌ترین سریال هفته‌ی گذشته در میان شبکه‌های استریمینگ شده باشد. فصل سوم «چیزهای عجیب» (Stranger Things) ۴ ژوئیه امسال پخش شده در حالی که «مندلوریایی» (The Mandalorian) به تازگی سومین اپیزودش خود را از طریق دیزنی‌+ روی ایر برده. به این ترتیب، براساس گزارش «پاروت‌آنالیتیکس» این سریال جدید به سلطنت مجموعه‌ی علمی-تخیلی نت‌فلیکس پس از ۲۱ هفته پایان داده است.

در این گزارش آمده است که «مندلوریایی» موفق شده ۱۰۰ میلیون و ۲۹۵ هزار و ۸۲۴ نفر را به خود جذب کند: «آمار بینندگان سریال‌ها در شبکه‌های آنلاین نباید با شمار مشترکین سرویس‌ها اشتباه گرفته شود، اما این ارقام نشان می‌دهد که سریال «جنگ ستارگان» موجب شده بسیاری از افراد اشتراک سرویس دیزنی+ را خریداری کنند.»

«پاروت‌آنالیتیکس» اضافه می‌کند که تقاضا برای تماشای «مندلوریایی» در مقایسه به هفته‌ی نخست انتشار سه برابر شده و به یکی از معدود سریال‌هایی تبدیل شده که به صورت میانگین روزانه ۱۰۰ میلیون تقاضا را ثبت می‌کند. «مندلوریایی» نه تنها پربیننده‌ترین سریال شبکه‌های استریمینگ شده، بلکه موفق شده از برنامه‌هایی تلویزیونی نظیر «ریک و مورتی»، «باب اسفنجی» و «شوی زنده‌ی شنبه شب» (SNL) پیشی بگیرد.

پس از «مندلوریایی» و «چیزهای عجیب» سریال‌های «تایتان‌ها» (Titans) شبکه‌ی دی‌سی یونیورس، «تاج» (The Crown) نت‌فلیکس، «کسل راک» (Castle Rock)، و «لوسیفر» قرار گرفته‌اند. البته دیزنی پلاس عناوین دیگری همچون سریال انیمیشن «مردان اکس»، «سیمپسون‌ها»، چندگانه‌ی سینمایی «داستان اسباب بازی»، و بسیار دیگر را هم به سرویس خود افزوده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید