news-background
news-background

فیلم The Fanatic «جان تراولتا» علی‌رغم نقدهای منفی وارد رقابت اسکار شد

تراولتا قصد دارد در فصل اهدای جوایز برای جایزه‌ی بهترین بازیگری با «لئوناردو دی‌کاپریو»، «آدام درایور» و «واکین فینیکس» رقابت کند، در حالی که هیچ شانسی در مقابل آنان ندارد.

امسال بازیگران قدری برای کسب اسکار بهترین بازیگر مرد رقابت می‌کنند، از «واکین فینیکس» با «جوکر» (Joker) گرفته تا «لئوناردو دی‌کاپریو» در «روزی روزگاری در هالیوود»، «آدام درایور» در «داستان ازدواج» (Marriage Story)، «رابرت دنیرو» در «ایرلندی» (The Irishman) و «آنتونیو باندراس» در «درد و شکوه» (Pain and Glory) و بسیاری دیگر. اما «جان تراولتا» نیز که امسال فیلم «متعصب» (The Fanatic) را روی پرده دارد قصد ورود به این میدان رقابت را کرده، در حالی که با هر منطقی حساب شود، او با فیلمی که نقدهای منفی بسیاری دریافت کرده و نکوهش شده، هیچ شانسی برای نامزدی اسکار ندارد.

«متعصب» فیلمی است به کارگردانی «فرد درست» خواننده‌ی «لیمپ بیزکت» که آگوست گذشته توسط «کوئیور اینترتینمنت» روی پرده رفت. تراولتا در این فیلم نقش هوادار متعصب یک بازیگر مرد فیلم‌های ژانر وحشت را بازی می‌کند. تبلیغات فیلم «متعصب» در مجلات به منظور جلب نظر رأی دهندگان اسکار به چاپ رسیده است. روی این تصاویر به نقل از CBS آمده است: «جان تراولتا در این فیلم از پس نقش برمی‌آید. برای توصیف بازی او کلمات یاری نمی‌رسانند.» این درحالی است که به شکل عجیبی نام نویسنده‌ی این جملات ذکر نشده.

«متعصب» به اعتقاد بسیاری یکی از بدترین فیلم‌های سال ۲۰۱۹ است. «برایان تالریکو» منتقد «راجر ایبرت دات کام» به این فیلم امتیاز نادر صفر ستاره داده و می‌نویسد: «این فیلم از جماعت هوادار متنفر است. از بازیگر بیزار است. از توریست، مغازه‌دار، و خدمتکار نفرت دارد. از شما مخاطبین هم همین‌طور. فیلمی است که شما را احمق فرض می‌کند، کسی که نمی‌تواند رفتار ناشایست و سطحی‌ فیلم و نفرت شرم‌آور آن را درک کند.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۵ آبان ۱۳۹۸ ۰۰:۰۰

وقتی نمیخوایی قبول کنی همه چی تموم شده

نمایش اسپویل