news-background
news-background

The Continental: سریال John Wick اواخر سال ۲۰۲۱ پخش می‌شود

شبکه‌ی استارز اعلام کرد که سریال «کانتیننتال» (The Continental) پس از اکران قسمت چهارم «جان ویک» (John Wick) در تاریخ ۲۱ می ۲۰۲۱ (۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰) روی ایر می‌رود. «جفری هرش» مدیر عامل شبکه در کنفرانس مطبوعاتی «انجمن منتقدین تلویزیونی» در کالیفرنیا گفت: «برای شنیدن ایده‌های سازندگان در مورد فصل اول دیروز در جلسه‌ای حاضر شدیم. از گروه نویسندگان رضایت داریم و سعی می‌کنیم پخش سریال را به زمانی موکول کنیم که خللی در اکران فیلم‌ها ایجاد نکند. این سریال پس از اکران قسمت چهارم روی ایر می‌رود.»

هرش تابستان گذشته گفته بود که سریال پیشینه‌ی «کانتیننتال» در دنیای «جان ویک» را روایت می‌کند، مکانی که پناه‌گاه آدم‌کش‌های فیلم به شمار می‌آمد. سفارش ساخت این سریال ژانویه‌ی سال ۲۰۱۸ توسط استودیوی لاینزگیت و شبکه‌ی استارز صادر و «کریس کالینز» به عنوان نویسنده‌ی آن برگزیده شد. تهیه‌کنندگان اجرایی سریال نیز شامل «چاد استاهلسکی» کارگردان چندگانه، «درک کولستاد» نویسنده‌ی «جان ویک»، و «دیوید لیچ» می‌شود. استاهلسکی اپیزود اول فصل را کارگردانی خواهد کرد.

«جان ویک: بخش ۳ – پارابلوم» (John Wick: Chapter 3 – Parabellum) تابستان سال ۲۰۱۹ نزدیک به ۱۷۱ میلیون دلار در بازارهای آمریکا و ۳۲۶.۷ میلیون دلار در سراسر دنیا فروش کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۶ دی ۱۳۹۸ ۰۲:۱۶

بازیگرش همون کیانو ریوز هستش ؟

نمایش اسپویل