news-background
news-background

Tenet یکی از کوتاه‌ترین فیلم‌های «کریستفر نولان» خواهد بود

فیلم اکشن و جاسوسی «تنت» (دانلود فیلم Tenet با لینک مستقیم) یکی از کوتاه‌ترین فیلم‌های ساخته شده توسط «کریستفر نولان» خواهد بود. بنا بر اطلاعات منتشر شده از سوی «هیأت رده‌بندی رسانه کره»، این فیلم ۱۴۹ دقیقه و ۵۹ ثانیه و یکی از کوتاه‌ترین فیلم‌های نولان خواهد بود. تماشای انلاین فیلم خارجی.

هرچند دو ساعت و نیم برای یک فیلم بلند زمان کمی نیست، اما «تنت» دست کم ۲۰ دقیقه کوتاه‌تر از «بین‌ستاره‌ای» (دانلود فیلم Interstellar با لینک مستقیم) است که در سال ۲۰۱۴ ساخته شد و ۱۶۹ دقیقه بود. «تنت» از فیلم «شوالیه‌ی تاریکی برمی‌خیزد» (دانلود فیلم The Dark Knight Rises با لینک مستقیم) و «شوالیه‌ی تاریکی» (دانلود فیلم The Dark Knight با لینک مستقیم) که در سال‌های ۲۰۱۲ و ۲۰۰۸ اکران شدند و به ترتیب ۱۶۵ و ۱۵۲ دقیقه بودند کوتاه‌تر است. این فیلم دقیقاً یک دقیقه طولانی‌تر از فیلم «تلقین» (دانلود فیلم Inception با لینک مستقیم) است.

«دانکرک» (دانلود فیلم Dunkirk با لینک مستقیم) نولان که در سال ۲۰۱۷ روی پرده رفت – بدون احتساب «تعقیب» (دانلود فیلم Following با لینک مستقیم) این فیلمساز که فیلمی کمتر دیده شده است – با ۱۰۶ دقیقه، کوتاه‌ترین اثر سینمایی نولان است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

اکران «تنت» با بازی «جان دیوید واشینگتن» و «رابرت پتینسون» در سالن‌های سینما تاکنون دو بار تحت تأثیر ویروس کرونا به تعویق افتاده و انتظار می‌رود تاریخ اکران این فیلم برای سومین بار از ۱۲ آگست (۲۲ مرداد ماه ۱۳۹۹) به سپتامبر موکول شود. ورایتی اخیراً گزارش داده است که حتی احتمال موکول شدن فیلم به سال ۲۰۲۱ نیز وجود دارد.

موارد ابتلا به ویروس کرونا در ایالات متحده دوباره افزایش پیدا کرده و بازارهای کلیدی کالیفرنیا، تگزاس و فلوریدا را به تعطیلی کشانده.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۶ تیر ۱۳۹۹ ۰۳:۱۹

اینم از شانس ما دفعه قبل شدیدا منتظر فیلم جدید نولان بودن دانکرک اومد که من زیاد خوشم نیومد و سبکش با اون فیلمای ابر خفنی که قبلا ساخت فرق داشت و زد تو ذوقم ولی سبک تنت دوباره از اون فیلمای خفنی بود که من دوس داشتم و حالا شانس ما اینه که از 2014 بعد از میان ستاره ای باید نسخ یه فیلم ابر خفن از نولان باشم و همینجوری داره کش میاد کاش نولانم مثل بقیه بخاطر این شرایط سینما رو بیخیال میشد و فیلمشو به سرویس های استریمی مثل نتفلیکس میفروخت تا طرفدارا کمتر انتظار بکشن

نمایش اسپویل