news-background
news-background

Super Bowl 2020: تریلر Black Widow به همراه پوسترهای جدید از شخصیت‌ها

استودیوی مارول تریلر جدید «بیوه‌ی سیاه» (دانلود فیلم Black Widow با لینک مستقیم) برای مسابقات سوپر بول را رونمایی کرد. این فیلم اکشن جاسوسی که فاز چهارم «دنیای سینمایی مارول» را آغاز می‌کند، روایت‌گر ماجراهایی است که پس از فیل «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» (Captain America: Civil War) روی می‌دهد و «ناتاشا رومانوف» با بازی «اسکارلت جوهانسون» در شرایط سختی گرفتار شده و جایی برای رفتن ندارد. او در این فیلم با «یلنا بلووا» با باز «فلورنس پیو» بریتانیایی، «ملینا ووستاکوف» با بازی «ریچل وایس» و «الکسی شوستاکوف» که با نام «محافظ سرخ» (Red Guardian) شناخته می‌شود با بازی «دیوید هاربر» دیدار می‌کند. «بیوه‌ی سیاه» در این فیلم باید در مقابل «تسک‌مستر» مرموز قرار بگیرد که یکی از شخصیت‌های شرور محبوب در دنیای کتاب‌های مصور است.

جوهانسون پیش‌تر در مصاحبه با «اینترتینمنت ویکلی» گفته بود: «ما ناتاشا را در این مقطع خاص خواهیم یافت. او واقعاً در دوران تلخی به سر می‌برد و هیچ کس و هیچ جا را ندارد. او در واقع باید از خودش کمک بگیرد. وقتی انفجاری عظیم رخ می‌دهد و تمامی تکه‌ها به زمین فرود می‌آید، لحظه‌ای سکون را تجربه خواهید کرد که نمی‌دانید چه باید کرد... او در چنین لحظه‌ای به سر می‌برد. در آن لحظه او باید با خودش مواجه شود.»

اخبار سینمای جهان را با ۳۰نما دنبال کنید.

[هشدار: اسپویلر از «انتقام‌جویان: آخر بازی»]

در فیلم «آخر بازی» که تابستان گذشته اکران شد، ناتاشا با بهترین دوستش «شاهین‌چشم» با بازی «جرمی رنر» مبارزه کرد تا خودش را برای آزادسازی ششمین سنگ بی‌نهایت قربانی کند و اقدامات «تانوس» را خنثی سازد. او در «بیوه‌ی سیاه» با گذشته‌ی خود روبرو می‌شود و روزهایی به تصویر کشیده می‌شوند که در روسیه ناتاشا، یلنا، و ملینا به آدمکش‌هایی حرفه‌ای تبدیل شدند. جوهانسون در مصاحبه با «ونتی فر» فیلم «بیوه‌ی سیاه» را فیلمی در مورد «بخشش خود» توصیف کرده است.

«بیوه‌ی سیاه» در تاریخ ۱ می ۲۰۲۰ (۱۲ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹) اکران می‌شود.

تماشای آنلاین فیلم و سریال.      

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید