news-background
news-background

«دیوید هاربر»: رستاخیز شخصیت هاپر در فصل چهارم Stranger Things مثل «گاندولف» در «ارباب حلقه‌ها‌» است

به نظر می‌رسد که فصل جدید سریال پربیننده‌ی نت‌فلیکس شباهت‌هایی به داستان فانتزی «جی.آر.آر. تالکین» داشته باشد.

وقتی سریال «چیزهای عجیب» (دانلود سریال Stranger Things با لینک مستقیم) برای فصل چهارم به نت‌فلیکس بازگردد، باید پرسشی مهم را پاسخ دهد: اینکه شخصیت «هاپر» چگونه پس از فصل سوم زنده مانده است؟ این شخصیت محبوب آخرین بار در حالی دیده شد که جان خود را برای بستن دروازه میان «آپساید داون» و «هاکینز» فدا کرد. اما در تریلر فصل چهارم فاش شد که هاپر به طریقی هنوز زنده است و در زندانی در روسیه به سر می‌برد. چگونه ممکن است؟ پاسخ هر چه باشد، هاپر به مجله‌ی «توتال فیلم» می‌گوید رستاخیز او شباهت‌هایی به شخصیت «گاندولف» در «ارباب حلقه‌ها» (دانلود فیلم The Lord of the Rings با لینک مستقیم) خواهد داشت. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

هاربر می‌گوید: «این بحث‌ها را از همان ابتدا با [برادران دافر] داشته‌ام. ما همیشه به رستاخیز گاندولف علاقه‌مند بودیم – گاندولف خاکستری که با بالروگ جنگید و بعد به گاندولف سفید تبدیل شد. ایده‌ی رستاخیز شخصیت بر این اساس است. از لحاظ اساطیری، باید تغییری در شخصیت هاپر پدید آید. یعنی نباید مثل روز اولش باشد. او باید به شکلی احیا شود.»

هرچند بین پخش اپیزود پایانی فصل سوم و تیزر فصل چهارم بازگشت هاپر تأیید نشد، اما هاربر می‌دانست که برای فصل چهارم باید نقشی بازی کند که نسخه‌ای از «گاندولف سفید» است. او توضیح می‌دهد: «می‌دانستم. می‌دانستیم. در موردش گفتگو کرده بودیم. تنها می‌خواستم این فانتزی محفوظ بماند. با وجود این همه رسانه ما در وضعیت بسیار عجیبی قرار داریم، اینکه همه می‌خواهند در موردش حرف بزنند.»

هاربر پیش‌تر گفته بود که فصل چهارم «چیزهای عجیب» پیشینه‌ی شخصیت هاپر را فاش می‌کند. در اپیزود دوم از فصل دوم، شخصیت «الون» جعبه‌هایی در اطاق زیر شیروانی هاپر پیدا می‌کند که واژه‌های «پدر» و «ویتنام» و «نیویورک» بر روی آن‌ها درج شده بود. به نظر می‌رسد که معنای این عبارات در فصل جدید فاش خواهد شد. تماشای انلاین فیلم خارجی.

تاریخ پخش فصل چهارم «چیزهای عجیب» هنوز مشخص نیست، اما وقفه‌هایی که پاندمی در تولید آن ایجاد کرده سبب شده که اپیزودهای جدید تا سال ۲۰۲۱ پخش نشوند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید