news-background
news-background

Star Trek تارانتینو یک فیلم گانگستری در دهه ۱۹۳۰ است و احتمال تولید آن هنوز وجود دارد

ایده‌ی تارانتینو از یکی از اپیزودهای فصل دوم سریال «پیشتازان فضا» الهام گرفته شده است.

 

احتمال تولید فیلم «پیشتازان فضا» (Star Trek) با کارگردانی «کوئنتین تارانتینو» همچنان وجود دارد. جمعه ۷ آگست «هالیوود ریپورتر» گزارش داد که چندگانه‌ی «پیشتازان فضا» در پارامونت به حالت تعلیق درآمده تا «اما واتس» مدیر جدید بخش فیلم‌های استودیو بهترین راه برای پیشرفت آن را ارزیابی کند. این وقفه بدین معنا خواهد بود که فیلم «پیشتازان فضا» که توسط «نوآح هالی» نویسنده‌ی سریال «فارگو» (دانلود سریال Fargo با لینک مستقیم) توسعه می‌داد دست کم در حال حاضر لغو شده است. در این فیلم قرار بود بازیگران متفاوتی نسبت به فیلم‌های «جی.جی. آبرامز» (دانلود فیلم Star Trek با لینک مستقیم) که «کریس پاین»، «زکری کوئینتو» و «زوئی سالدانا» در آن ایفای نقش کردند بازی کنند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«پیشتازان فضا» با کارگردانی هالی یکی از سه پروژه‌ی «پیشتازان فضا» است که پارامونت و واتس در حال بررسی آن هستند. ایده‌ی دومین پروژه ماه‌ها قبل از سوی «کوئنتین تارانتینو» مطرح شده است. کارگردان «روزی روزگاری در هالیوود» (دانلود فیلم Once Upon a Time in Hollywood با لینک مستقیم) با «مارک ال. اسمیت» نویسنده‌ی «از گور برخاسته» (دانلود فیلم The Revenant با لینک مستقیم) همکاری کرد تا پیش‌نویس فیلمنامه‌ی یک «پیشتازان فضا» با رده‌ی سنی بزرگسال را بر اساس ایده‌ی خود به نگارش درآورد. جمعه شب گزارش شد که فیلم تارانتینو «بر اساس یکی از اپیزودهای سریال کلاسیک «پیشتازان فضا» (دانلود سریال Star Trek با لینک مستقیم) خواهد بود و یک فضای گانگستری در دهه‌ی ۱۹۳۰ دارد.»

این اپیزود که «سهمی از عمل» (A Piece of the Action) نام دارد، اپیزود هفدهم از فصل دوم سریال کلاسیک «پیشتازان فضا» است که ۱۲ ژانویه سال ۱۹۶۸ روی ایر رفت. در این قسمت اعضای سفینه از سیاره‌ای زمین-مانند دیدن کردند که فرهنگی گانگستری شبیه به دهه‌ی ۱۹۳۰ داشت. تارانتینو ژوئیه سال ۲۰۱۹ فاش کرده بود که «پیشتازان فضا» او  شبیه به «قصه عامه‌پسند» (دانلود فیلم Pulp Fiction با لینک مستقیم) خواهد بود. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

تارانتینو در آن زمان گفته بود: «هنوز نمی‌دانم این فیلم را خواهم ساخت یا نه. باید در موردش فکر کنم، اما مارک فیلمنامه‌ی بسیار جذابی نوشته. خیلی دوستش داشتم. باید بر روی بخش‌هایی از آن کار کنم اما واقعاً از آن خوشم آمد.»

تارانتینو دسامبر سال ۲۰۱۹ نیز فاش کرده بود که نسبت به ساختن «پیشتازان فضا» بی‌میل شده. ژانویه امسال تارانتینو تیر خلاص را زد و گفت: «فکر می‌کنم «پیشتازان فضا» ساخته شود، اما فکر نمی‌کنم که من آن را کارگردانی کنم. ایده‌ی خوبی است. قطعاً باید آن را بسازند و من خوشحال خواهم شد که برای پیش‌نویس اولیه یادداشت‌هایی به آن‌ها بدهم.» هرچند تارانتینو اظهار بی‌میلی کرده اما به نظر می‌رسد که احتمال ساخته شدن فیلم او کاملاً از بین نرفته باشد.

سومین پروژه‌ی «پیشتازان فضا» به عنوان یک دنباله برای «فراتر از پیشتازان فضا» (دانلود فیلم Star Trek Beyond با لینک مستقیم) طراحی شده. این فیلم در صورتی که چراغ سبز بگیرد با بازیگران قبلی ماجراجویی دیگری را روایت می‌کند. در مورد این فیلم این شایعه شنیده می‌شود که شخصیت «کاپیتان کرک» با بازی پاین در زمان سفر می‌کند و با پدرش با بازی «کریس همسورث» دیدار می‌کند. «اس.جی. کلارکسون» در مقطعی قرار بود این فیلم را کارگردانی کند.

در حال حاضر چند سریال تلویزیونی در دنیای «پیشتازان فضا» روی ایر می‌روند. «پیشتازان فضا: دیسکاوری» (دانلود سریال Star Trek: Discovery با لینک مستقیم)، «پیشتازان فضا: پیکارد» (دانلود سریال Star Trek: Picard با لینک مستقیم) و سریال انیمیشن جدید «پیشتازان فضا: عرشه‌های پایین» (دانلود سریال Star Trek: Lower Decks با لینک مستقیم) از جمله‌ی این عناوینند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید