news-background
news-background

واکنش «زندیا» به شایعه بازی «توبی مگوایر» و «اندرو گارفیلد» در Spider-Man 3

 

«زندیا» در مصاحبه با «جیمی کیمل» سخت کوشید اسرار فیلم «مرد عنکبوتی ۳» (Spider-Man 3) را فاش نکند. هواداران «مرد عنکبوتی» ماه گذشته از شنیدن شایعه‌ی وجود چند «پیتر پارکر» در این فیلم از جمله «توبی مگوایر» و «اندرو گارفیلد» هیجان‌زده شدند اما «زندیا» مشارکت این بازیگران در قسمت جدید چندگانه را تأیید یا رد نمی‌کند.

ستاره‌ی سریال «سرخوشی» (Euphoria) پنجشنبه در مصاحبه با کیمل در پاسخ به این پرسش که فیلمبرداری پروژه در آتلانتا چگونه پیش می‌رود می‌گوید: «همه‌چیز به‌شدت محرمانه است.» کیمل سپس می‌پرسد با توجه به احتمال حضور سه شخصیت «مرد عنکبوتی» مختلف آیا قسمت بعدی فیلم «مرد عنکبوتی ۳» نامیده خواهد شد یا نه می‌گوید: «نه می‌توانم تأیید کنم و نه رد.» این بازیگر در واکنش به شوخی کیمل که می‌گوید شام شکرگزاری‌اش با «مردان عنکبوتی» چگونه بوده می‌گوید بازیگران فیلم «شکرگزاری محافظت‌شده‌ای» داشتند.

استودیوی سونی مشارکت بازیگران پیشین «مرد عنکبوتی» در کنار «تام هالند» و «زندیا» را تأیید نکرده اما گزارش‌هایی هیجان‌انگیز در این خصوص منتشر شده که وعده‌ی تولید نسخه‌ی لایو-‌اکشن «درون دنیای عنکبوتی» (Into the Spider-Verse) را می‌دهد. مگوایر ۴۵ ساله از سال ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۴ نقش «پیتر پارکر را بازی کرد، در حالی که گارفیلد ۳۷ ساله از سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۴ بازی در این نقش را پذیرفت. هالند ۲۴ ساله هم در سال ۲۰۱۶ برای اولین بار به عنوان «پیتر پارکر» جدید در «دنیای سینمایی مارول» معرفی شد.

قسمت سوم «مرد عنکبوتی» ۱۷ دسامب ۲۰۲۱ اکران خواهد شد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۵ آذر ۱۳۹۹ ۱۹:۰۵

توبی مگوایر از سال ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۷ در نقش مردعنکوبتی بود.اشتباه نوشتید.

نمایش اسپویل