news-background
news-background

همکاری مجدد «میشل ویلیامز» با «کلی رایکارد» در فیلم Showing Up

«میشل ویلیامز» و «کلی رایکارد» پروژه‌ی بعدی خود را برای استودیوی A24 می‌سازند. عنوان این فیلم «حضور» (Showing Up) است و ویلیامز نقش اول آن را بازی می‌کند. این همکاری در یکی از اپیزودهای پادکست استودیوی A24 به تأیید رسیده است. رایکارد و ویلیامز در فیلم‌های «وندی و لوسی» (Wendy & Lucy)، «میان‌بر میک» (Meek’s Cutoff) و «بعضی زنان» (Certain Women) همکاری کرده بودند.

فیلمبرداری «حضور» قرار است از تابستان ۲۰۲۱ آغاز شود. فیلمنامه‌ی پروژه توسط رایکارد و همکار نویسنده‌اش «جان ریموند» به نگارش درآمده است. «اسکات رودین» و «الی بوش» از جمله تهیه‌کنندگان اجرایی پروژه خواهند بود.

تازه‌ترین اثر رایکارد پرتره‌ای مضحک و روشن از هنرمندی است در آستانه‌ی برگزاری نمایشگاه سرنوشت‌سازش و ملاقات او با دوستان و آشنایان و همکاران و هرج‌ومرج زندگی الهام‌بخش او برای خلق یک اثر بزرگ می‌شود.

رایکارد سال گذشته «اولین گاو» (First Cow) را عرضه کرده که اخیراً بهترین فیلم «حلقه منتقدین نیویورک» شناخته و بیش از هر فیلم دیگری در فهرست برترین‌های سال ۲۰۲۰ دیده شد. ویلیامز اخیراً در «پس از ازدواج» (After the Wedding) دیده شده و فیلمبرداری دنباله «ونوم» (Venom: Let There Be Carnage) سونی را به پایان رسانده است.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.  

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید