news-background
news-background

شخصیت‌های She-Hulk و Ms. Marvel در دنیای سینمایی مارول ظاهر می‌شوند؛ فایگی: فقدان شخصیت‌های بزرگ به موفقیت مارول کمک کرد

«کوین فایگی» مدیر استودیوهای مارول یکشنبه شب در مصاحبه با پادکست هالیوود ریپورتر تأیید کرد که شخصیت‌های «مون نایت» (Moon Knight)، «خانم مارول» (Ms. Marvel) و «شی-هالک» (She-Hulk) پس از پخش سریال‌های‌شان در شبکه‌ی دیزنی+ در «دنیای سینمایی مارول» هم ظاهر خواهند شد.

فایگی می‌گوید: «بعضی از شخصیت‌هایی که معرفی کرده‌ایم مثل شی-هالک، خانم مارول، و مون نایت و شما در سریال‌های دیزنی+ آنان را برای اولین بار خواهید دید، در آینده به فیلم‌های دنیای سینمایی مارول هم اضافه می‌شوند.»

تهیه‌کننده‌ی مارول در مورد گستردگی دنیای شخصیت‌ها می‌گوید: «مشخصاً برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا دنیای سینمایی مارول را در سالن‌های سینما و دیزنی+ ادامه دهیم. مصداقش این است که وقتی من در کالیفرنیای جنوبی به دانشکده می‌رفتم، می‌گفتند «دانشکده‌ی فیلم و تلویزیون کالیفرنیای جنوبی» اما حالا اسمش را به علت هم‌پوشانی هنرهای سینمایی، «دانشکده‌ی هنرهای کالیفرنیای جنوبی» گذاشته‌اند.»

او در ادامه اضافه می‌کند: «ما قطعاً پروداکشنی سینمایی برای دیزنی+ در نظر داریم. «شاهین و سرباز زمستان» در حال فیلمبرداری است و همین دیروز از محل فیلمبرداری «وانداویژن» بازدید کردم. تمام این شخصیت‌ها تغییراتی هیجان‌انگیز در سریال‌های خود خواهند داشت که سپس به فیلم‌ها هم کشانده می‌شود.»

اخیراً گزارش شد که «جسیکا گائو» نویسنده‌ی «ریک و مورتی» برای نگارش فیلمنامه‌ی «شی-هالک» برگزیده شده است. تاریخ پخش هیچیک از سه سریال یاد شده مشخص نیست، اما «شاهین و سرباز زمستان» برای پاییز سال ۲۰۲۰، و «واندا ویژن» برای بهار سال ۲۰۲۱ در نظر گرفته شده‌اند.

فایگی در بخش دیگری از مصاحبه می‌گوید عدم وجود شخصیت‌های بزرگ در دنیای مارول در ابتدای راه موجب شکل‌گیری موفقیتی دراز مدت شده است. در سال ۲۰۰۸ وقتی «مرد آهنی» اکران شد، مارول شخصیتی در سطح «بتمن» یا «سوپرمن» نداشت و «مرد عنکبوتی» و «اکس-من» در اختیار استودیوهای دیگر بودند. فایگی می‌گوید: «اولویت ما در ابتدا این بود که شخصیت‌هایی که انتخاب می‌کنیم در چند سال اخیر سریال یا فیلمی برایشان ساخته نشده باشد. تمام شخصیت‌های محبوب در اختیار شرکت‌های دیگر بودند. اما سایر کاراکترها را داشتیم. چیزهایی در تملک ما بود که بتوانیم دنیایی مثل کتاب‌های مصور روی پرده‌ی سینما بنا کنیم.»

مارول روی شخصیت «تونی استارک» قمار می‌کند و با «رابرت داونی جونیور» برای سه فیلم قرارداد می‌بندد. فایگی توضیح می‌دهد: «ما واقعاً به شخصیت «تونی استارک» ایمان داشتیم. باور داشتیم که می‌توانیم نسخه‌ای از این قهرمان را روایت کنیم که مردم پیش از آن ندیده باشند – سیر شخصیتی رستگارانه‌ای که در طول فیلم دارد – و این مسئله که دارای قدرت‌های ماورایی‌ نیست، تنها ماشینی در اختیارش هست که گاهی کار می‌کند و گاهی هم نه. اینکه هوش او قدرت ماورایی‌ و ابرنیروی او بود به نظر ما بسیار جذاب آمد.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید