news-background
news-background

Roma برنده‌ی بهترین فیلم و بهترین کارگردانی از «حلقه‌ی منتقدین نیویورک»

«حلقه‌ی منتقدین فیلم نیویورک» (NYFCC) در سال ۱۹۳۵ تأسیس و از منتقدین روزنامه‌ها، مجلات و نشریات آنلاین تشکیل شده است. این تشکیلات بنا به رسم هرساله اولین گروه از منتقدینی هستند که بهترین فیلم‌های سال را انتخاب می‌کنند. امسال «اریک کوهن» منتقد «ایندی‌وایر» ریاست «حلقه منتقدین نیویورک» را برعهده داشت. منتقدین امسال جوایز بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، و بهترین فیلمبرداری را به «رم» (Roma) اثر تحسین شده «آلفونسو کوارون» اهدا کردند.

فیلم‌های برگزیده سال گذشته NYFCC فیلم «لیدی برد» را به عنوان بهتری فیلم انتخاب کردند و جوایز بهترین بازیگری را به «سرشا رونان» برای بازی در همین فیلم، «ویلم دافو» برای بازی در «پروژه فلوریدا» و «تیموتی شلمی» برای «مرا به نام خود بخوان» اهدا کردند. «برو بیرون»، «کوکو»، و «رشته خیال» دیگر برندگانی بودند که در ادامه سال برنده اسکار هم شدند.

برندگان امسال پس از جوایز گاتهام و «هیأت ملی نقد» اعلام می‌شود. «گاتهام» فیلم مستقل «سوارکار» به کارگردانی «کلوئی ژائو» را بهترین فیلم سال معرفی کرد و «هیأت ملی نقد» این جایزه را به فیلم جنجالی‌تری چون «کتاب سبز» اهدا کرد، این درحالی است که انتخاب‌های «حلقه منتقدین نیویورک» اغلب طیف وسیع‌تری از آثار را شامل می‌شود. «لا لا لند»، «کارول» و «پسرانگی» برندگان قبلی بهترین فیلم از «حلقه منتقدین نیویورک» هستند.

  فهرست کامل برندگان حلقه منتقدین نیویورک در سال ۲۰۱۸   بهترین فیلم: رم (Roma) بهترین کارگردانی: آلفونسو کوارون (Roma) بهترین فیلمنامه: اولین اصلاح شده (First Reformed)، پل شریدر بهترین بازیگر زن: رجینا هال (Support the Girls) بهتری بازیگر مرد: ایتان هاک (First Reformed) بهترین بازیگر زن نقش مکمل: رجینا کینگ (If Beale Street Could Talk) بهترین بازیگر مرد نقش مکمل: ریچارد ای. گرنت (Can You Ever Forgive Me) بهترین فیلمبرداری: آلفونسو کوارون (Roma) بهترین فیلم غیر-داستانی: (Minding the Gap) به کارگردانی بینگ لیو بهترین فیلم خارجی زبان: جنگ سرد (Cold War) به کارگردانی پاول پاولیکوفسکی بهترین فیلم انیمیشن بلند: مرد-عنکبوتی: درون دنیای عنکبوتی بهترین کارگردان تازه کار: بو برنهام (Eighth Grade)      

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۹ آذر ۱۳۹۷ ۱۵:۳۴

ممنون از 30نما بخاطر بروز بودن بخش اخبار و مقالات. این بخش جوایز رو دیگه اضافه کنید تا این لیست برندگان براحتی در دسترس باشه. من چندین ساله که در این سایت هستم و هر ماه دارم این درخواست رو میدم ولی اینبار در بخش کامنت ها مطرحش کردم و واقعا جای خالی این بخش احساس میشه. مطمئنم که بقیه کاربران هم با بنده هم عقیده ان ، در ضمن میتونید یه نظر سنجی هم در این رابطه بزارید.

نمایش اسپویل