news-background
news-background

اولین تصاویر از «آرمی همر» و «لیلی جیمز» در اقتباس جدید Rebecca

اولین تصاویر از بازسازی «ربکا» (دانلود فیلم Rebecca 2020 با لینک مستقیم) که از رمان گاتیک «دفنی دو موریه» اقتباس شده رونمایی شد. «آلفرد هیچکاک» در سال ۱۹۴۰ از این رمان یک فیلم کلاسیک به همین نام (دانلود فیلم Rebecca 1940 با لینک مستقیم) ساخته بود. «آرمی همر» و «لیلی جیمز» ستارگان اقتباس جدید خواهند بود و در نقش «ماکسیم دو وینتر» و همسرش را بازی خواهند کرد. «کریستین اسکات توماس» نیز در نقش «خانم دنورز» ظاهر شده است. کارگردانی فیلم به «بن ویتلی» سپرده شده که سابقه‌ی کارگردانی «آتش به اختیار» (دانلود فیلم Free Fire با لینک مستقیم) و فیلم ترسناک «فهرست قتل» (دانلود فیلم Kill List با لینک مستقیم)‌ را دارد که یکی از بهترین آثار ترسناک دهه‌ی ۲۰۱۰ شناخته می‌شود. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

«جین گلدمن»، «جو شارپنل» و «آنا واترهوس» نویسندگان اقتباس جدید و «اریک فلنر»، «تیم بیوان» و «نیرا پارک» تهیه‌کنندگان پروژه خواهند بود. اقتباس هیچکاک در سال ۱۹۴۱ برنده‌ی دو جایزه‌ی اسکار از جمله بهترین فیلم شد.

جیمز در مصاحبه با «دیلی میل» فیلم ویتلی را «گاهی روان‌گردان و موهوم» توصیف کرده و تأکید می‌کند که «جین گلدمن» فیلم را مستقیماً از رمان اقتباس کرده و نه فیلم کلاسیک هیچکاک. جیمز می‌گوید: «ما برای [مخاطبین] امروز اقتباس کرده‌ایم، با این ایده که زنان لزوماً جنسیت ضعیف‌تر نیستند.»

جیمز سال گذشته گفته بود که در حین فیلمبرداری دچار حملات عصبی شده چرا که شخصیت لحظات سختی را تجربه می‌کند.

نت‌فلیکس «ربکا» را ۲۱ اکتبر امسال (۱ آبان ماه ۱۳۹۹) پخش می‌کند.

   

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید