news-background
news-background

تمایل کارگردان Pacific Rim برای ساخت فیلمی از بازی God of War

بنظر می‌رسد که استودیو بازیسازی سونی تصمیم خود را برای ساخت یک فیلم سینمایی از بازی God of War گرفته است و بعد از سال ها اقدامی جدی در این راستا گرفته شده است. این استودیو با کارگردان فیلم Pacific Rim Uprising یعنی استیون دنایت وارد مذاکره شده است. این کارگردان جزو معدود کارگردان هائیست که با استودیو سونی در خصوص ساخت یک فیلم سینمایی از God of War وارد مذاکره شده است. این کارگردان در مصاحبه جدید خود اعلام کرد که اگر فرصت ساخت فیلمی از خدای جنگ به او برسد، برای ساختنش تمام تلاش خود را خواهد کرد:

من برای دیدن خدای جنگ در قاب تصویر بسیار هیجان زده هستم. روزی یکی از خبرنگاران از من پرسید که به کدام بازی علاقمند هستم و من گفتم که سال‌هاست یکی از طرفداران سری God of War هستم. من مشتاق کارگردانی فیلمی بر اساس این بازی هستم و اگر کسی به جز من آن را کارگردانی کند باز هم از تماشای فیلم خدای جنگ ذوق زده خواهم شد. بنظرم «دیو باتیستا» بهترین گزینه برای ایفای نقش این شخصیت خواهد بود. من اندک گفتگویی با سران استودیو سونی در خصوص این بازی داشتم و بنظرم اگر قرار باشد از God of War اقتباسی به عمل آید، باید به چشم یک کتاب به این اثر نگریست؛ چرا که هرگز نمی‌توان تجربه یک بازی را با تجربه تماشای یک فیلم یکسان در نظر گرفت.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۰ خرداد ۱۳۹۷ ۱۸:۳۱

این اگه جیسون موموا بشه بازیگرش خیلی باحال می شه.

نمایش اسپویل
۱۹ خرداد ۱۳۹۷ ۱۱:۲۴

من خودم عاشق بازی گاد آف وار هستم و الآن هم برای چندمین باز نشستم دوباره دارم بازیو از اول تموم میکنم و وقتی این خبریو شنیدم که قراره بر اساس شخصیت کریتوس فیلم میسازن واقعا هیجان زده شدم و شدیدا منتظر ساخت فیلم و تماشای اون هستم. امیدوارم که فیلم موفقی باشه ولی حتی اگه بدونم فیلمش افتضاح شده بازم بدم نمیاد ببینم و هیچ خللی هم به خاطرات من با این بازی وارد نمیکنه. واقعا فاز این دوستانو درک نمیکنم که فقط با شنیدن خبر ساخته شدن این فیلم نوشتن که دوباره یه اثر معروف قراره به گند کشیده بشه /:

نمایش اسپویل
۱۸ خرداد ۱۳۹۷ ۰۲:۴۲

تنها کسی که نقش کریتوس بهش میاد، فقط گُلدبرگ هستش. واقعا ساخت این اثر بسیار بسیار دشواره. کارگردانی که برای این کار به ذهنم رسید که بتونه یک اثر ماندگار در بیاره، پیتر جکسونه؛ چون ساخت فیلم‌های فانتزی-ماجراجویی تو خونشه.

نمایش اسپویل
۱۸ خرداد ۱۳۹۷ ۰۱:۰۳

و باز هم یه اثر معروف که قراره به گند کشیده بشه :)

نمایش اسپویل
۱۸ خرداد ۱۳۹۷ ۰۰:۵۲

برای این فیلم فقط و فقط باید تریپل اچ نقش کریتوس رو بازی کنه

نمایش اسپویل