news-background
news-background

موج جدید تأخیرها؛ فیلم No Time To Die به پاییز ۲۰۲۱ موکول شد، Uncharted به زمستان ۲۰۲۲ رفت و Morbius به ژانویه ۲۰۲۲

استودیوی MGM چنانکه انتظار می‌رفت اکران فیلم «وقتی برای مردن نیست» (No Time To Die) به کارگردانی «کری فوکوناگا» را یک بار دیگر به تعویق انداخت. این فیلم به جای آوریل ۲۰۲۱ حالا باید در تاریخ ۸ اکتبر ۲۰۲۱ روی پرده برود. استودیوی سونی نیز اعلام کرده است که فیلم «موربیوس» (Morbius) با بازی «جرد لتو» را با از راه رسیدن فیلم باند، از ماه اکتبر به ۲۱ ژانویه ۲۰۲۲ منتقل می‌کند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

فیلم «وقتی برای مردن نیست» در بازارهای بین‌المللی توسط یونیورسال پخش خواهد شد. این استودیو فیلم انیمیشن «تور جهانی ترول‌ها» (Trolls World Tour) را آوریل سال گذشته در هر سینمای درایو-اینی که در دسترس بود اکران کرد و همزمان به پلتفرم‌های دیجیتال برد. یونیورسال حالا فیلم «هیچ‌کس» (Nobody) با بازی «باب اودنکرک» را به جای ۲۶ فوریه در تاریخ ۲ آوریل اکران می‌کند.

فیلم «پیتر ربیت ۲: فراری» (Peter Rabbit 2: The Runaway) سونی نیز به جای آوریل در تاریخ ۱۱ ژوئن اکران می‌شود و دنباله‌ی انیمیشن «خانواده آدام» (Addams Family 2) به جای ۸ اکتبر به ۱ اکتبر می‌رود. در حال حاضر، استودیوی برادران وارنر تاریخ اکران «تل‌ماسه» (Dune) را در تاریخ ۱ اکتبر حفظ کرده است. لجندری در حال نزاع با وارنر است تا از اکران «تل‌ماسه» در HBO Max جلوگیری کند.

علاوه بر این، فیلم ترسناک «دیشب در سوهو» (Last Night in Soho) ساخته‌ی «ادگار رایت» با بازی «توماسین مکنزی» و «آنیا تیلور جوی» از آوریل به ۲۲ اکتبر موکول شده و در این تاریخ باید با «چشمان مار» (Snake Eyes) پارامونت رقابت کند. یونیورسال تاریخ اکران تریلر اکشن «آمبولانس» (Ambulance) به کارگردانی «مایکل بی» را نیز ۱۸ فوریه ۲۰۲۲ اعلام کرد.

سونی فیلم موزیکال «سیندرلا» (Cinderella) با باز «کامیلا کبیو» و کارگردانی «کی کانن» را به جای ۵ فوریه، در تاریخ ۱۶ ژوئیه پخش خواهد کرد. این استودیو تمایل دارد که این فیلم را در سالن‌های سینما اکران کند و یک راست به پلتفرم‌های دیجیتال نفرستد. این فیلم در تاریخ جدید تعیین شده باید با «اسپیس جم ۲» (Space Jam 2) برادران وارنر که در HBO Max هم پخش خواهد شد رقابت کند.

دیگر فیلم استودیوی سونی که با تأخیر مواجه شده اقتباس سینمایی از بازی «آنچارتد» (Uncharted) با بازی «تام هالند» و «مارک والبرگ» است. این فیلم به جای تابستان آینده ۱۱ فوریه ۲۰۲۲ روی پرده خواهد رفت.

در نهایت فیلم «شکارچیان روح: آخرت» (Ghostbusters: Afterlife) سونی به کارگردانی «جیسون رایتمن» به جای ۱۱ ژوئن به ۱۱ نوامبر موکول شده است. در این تاریخ به هیچ فیلم قابل‌توجه دیگری اختصاص پیدا نکرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید