news-background
news-background

No Time to Die: فیلمبرداری سه پایان مختلف برای قسمت جدید «جیمز باند»

فیلمبرداری قسمت جدید چندگانه‌ی «جیمز باند» که «وقتی برای مردن نیست» (No Time to Die) به پایان رسید. «دنیل کرگ» ستاره‌ی فیلم و «کری فوکوناگا» کارگردان با ارسال تصویری از طریق صفحه‌ی اینستاگرام چندگانه ضمن اعلام این خبر نوشتند که آپریل ۲۰۲۰ منتظر هواداران در سالن‌های سینما خواهند بود.

باند در این قسمت از فعالیت‌های همیشگی خود کناره‌گیری کرده و در جامائیکا زندگی آرامی سپری می‌کند. اما آرامش او با درخواست کمک دوست قدیمی‌اش برهم زده می‌شود. مأموریت جدید باند این است که محققی ربوده‌شده‌ای را نجات دهند، اما در این راه او با دشمنان مرموزی مواجه می‌شود که به تکنولوژی‌های جدید و خطرناک مجهز شده‌اند.

دیگر بازیگران فیلم شامل «لئا سیدو» که نقش قبلی خود «دکتر مدلین سوان» را تکرار می‌کند، «جفری رایت» که بار دیگر در قالب شخصیت «فلیک لتر» مأموری CIA ظاهر می‌شود، «روری کینر» در نقش تنر، «نایومی هریس» در نقش «مانی‌پنی»، «بن ویشا» در نقش «کیو»، و «رالف فاینز» در نقش «ام» می‌شود. جولای گذشته ورایتی گزارش داد که «کریستف والتز» نیز دوباره نقش ضدقهرمان «بلوفلد» را ایفا خواهد کرد. شخصیت منفی اصلی فیلم به «رامی مالک» بازیگر برنده‌ی اسکار سپرده شده است. «آنا دی آرماس»، «بیلی مگنوسن»، «دالی بن صلاح»، «دیوید دنکیک» و «لاشانا لینچ» از جمله چهره‌های جدید چندگانه‌اند.

کرگ ۵۱ ساله با «وقتی برای مردن نیست» آماده‌ی وداع با شخصیت مأمور ۰۰۷ می‌شود، اما اخیراً گزارش شده که «کری فوکوناگا» سه پایان مختلف فیلمبرداری کرده است. میرور به نقل از منابع نزدیک به پروژه می‌نویسد هیچکس از پایان فیلم آگاه نیست و پنهان‌کاری به بالاترین حد خود رسیده است. پیش‌تر گزارش شده بود که «لاشانا لینچ» در ابتدای فیلم با عزیمت باند به جامائیکا به عنوان مأمور ۰۰۷ جدید معرفی خواهد شد.

«وقتی برای مردن نیست» ۸ آپریل ۲۰۲۰ (چهارشنبه، ۲۰ فروردین ۱۳۹۹) در آمریکا اکران می‌شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۴ آبان ۱۳۹۸ ۲۱:۲۵

واااااااااااااااااااااااااااااااااای چی بشه این.

نمایش اسپویل