news-background
news-background

Morbius: «مت اسمیت» به اسپین‌آف «مرد عنکبوتی» پیوست

سونی با فیلم «موربیوس خون‌آشام زنده» (Morbius the Living Vampire) داستانی منحصر به فرد از دنیای کامیک‌های مارول را به تصویر می‌کشد. این استودیو به تازگی بازیگر بزرگ دیگری را برای این روایت به خدمت گرفته است.

به نوشته‌ی ورایتی، «مت اسمیت» برای بازی در اسپین‌آف «مرد عنکبوتی» با استودیو در حال نهایی کردن مذاکرات خود است. اطلاعاتی از شخصیت اسمیت در فیلم منتشر نشده اما در این گزارش آمده است که او یک «نقش مهم» را ایفا خواهد کرد. اسمیت بیشتر به خاطر بازی در نقش «دکتر یازدهم» در سریال «دکتر هو» (Doctor Who)، و همچنین سریال «تاج» (The Crown) نت‌فلیکس و «جنگ ستارگان: اپیزود نهم» به کارگردانی «جی. جی. ایبرامز» که در اواخر سال ۲۰۱۹ روی پرده می‌رود شناخته می‌شود. اواخر سال گذشته‌ی میلادی گزارش شد که احتمالاً «آدریا آرجونا» ستاره‌ فیلم «حاشیه‌ی اقیانوس آرام: طغیان» (Pacific Rim: Uprising) یکی از نقش‌های اصلی فیلم را بازی خواهد کرد.

«جارد لتو» در فیلم «موربیوس» نقش شخصیت شرور اصلی را بازی می‌کند، دانشمندی که وقتی سعی دارد بیماری خونی خودش را درمان کند، قدرت‌های خون‌آشامی به دست می‌آورد. این فیلم را «دنیل اسپینوزا» سازنده‌ی «پناهگاه» (Safe House) کارگردانی کرده است. اسمیت پس از آرجونا دومین بازیگر نامداری است که به پروژه ملحق می‌شود. او به خاطر بازی در نقش «پرنس فیلیپ» در فصل دوم سریال «تاج» نامزد دریافت جایزه‌ی امی شد.

شخصیت «موربیوس» در سال ۱۹۷۱ توسط «روی توماس» نویسنده برای شماره‌ی ۱۰۱ «مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز» خلق شد. «موربیوس» پس از فیلم پرفروش «ونوم» (Venom)، آخرین فیلم استودیوی سونی در «دنیای شخصیت‌های مارول» است. استودیو فیلم‌های جداگانه‌ی دیگری برای شخصیت‌های «گربه‌ی سیاه»، «سمور نقره‌ای» و «جک‌پات» در دست ساخت دارد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید